نباید به پیروزی در بازی‌های تدارکاتی دل بست


نباید به پیروزی در بازی‌های تدارکاتی دل بست

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تجمع دفاعی بازیکنان ما خوب است، اما اگر گلی دریافت کنیم مجبور می‌شویم جلو بیاییم و این خطرناک است.

به گزارش مشرق، حسین عبدی درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه در اردوی تدارکاتی اتریش اظهار داشت: بازی در نیمه اول یک مقدار فراز و نشیب داشت، اما در نیمه دوم بازی بهتری را شاهد بودیم و ملی‌پوشان بعد از گلزنی طارمی اعتماد به نفسشان بیشتر شد.

وی ادامه داد: البته تیم ملی فوتبال نقاط ضعفی در بخش دفاعی و هجومی دارد و باید این نقاط ضعف برطرف شود. تجمع دفاعی بازیکنان ما خوب است، اما اگر گلی دریافت کنیم مجبور می‌شویم جلو بیاییم و این موضوع خطرناک است.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال برابر سنگال گفت: سنگال تیم خوب و قدرتمندی است. تیم ملی اروگوئه در نیمه اول یک مقدار بازی را ساده گرفته بود و زمانی که مشاهده کرد کار پیچیده تر شد در نیمه دوم بازی محکمی ارائه کرد. به نظرم سنگال برخلاف اروگوئه از همان ابتدا محکم‌تر، خشن‌تر و سریع‌تر برابر تیم ملی ایران بازی خواهد کرد و ملی‌پوشان باید خودشان را برای یک بازی سخت آماده کنند.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر عنوان کرد: ما با برد در یک بازی دوستانه نباید امیدوار باشیم. البته تمام تیم‌ها شرایط لازم برای بردن دارند و تیم ملی فوتبال هم باید امتیازات لازم برای صعود از گروهش در جام جهانی را جمع کند.

حسین عبدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش تغییر تاکتیک داده است، خاطرنشان کرد: بازی با اروگوئه از لحاظ تاکتیکی خوب بود، اما سیستم بازی دوستانه با مسابقه اصلی متفاوت است و در دیدارهای تدارکاتی تنها نقاط ضعف و قوت شناسایی می‌شوند و نمی‌توان خیلی به نتایج در این مسابقات دل بست و توجه کرد.

منبع: میزان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی