سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس تائیدیه 3C را دریافت کردند


سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس تائیدیه 3C را دریافت کردند

سامسونگ گلکسی S23 اولترا اخیرا گواهینامه 3C را دریافت کرد و اکنون نیز اسمارت‌فون‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس به برادر بزرگ‌تر خود ملحق شده و موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده‌اند. گلکسی S23 اولترا چند هفته قبل از سوی آژانس...

سامسونگ گلکسی S23 اولترا اخیرا گواهینامه 3C را دریافت کرد و اکنون نیز اسمارت‌فون‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس به برادر بزرگ‌تر خود ملحق شده و موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده‌اند. گلکسی S23 اولترا چند هفته قبل از سوی آژانس نظارتی چین مورد تائید قرار گرفت و اکنون مدل‌های معمولی و پلاس نیز در مسیر مشابهی گام برداشته‌اند.

اکنون تمامی مدل‌های خانواده گلکسی S23 موفق به دریافت تائیدیه 3C شده‌اند. مدل استاندارد گلکسی S23 با شناسه SM-S9110 در وبسایت آژانس نظارتی رویت شده است. همچنین گلکسی S23 پلاس از شماره مدل SM-S9160 استفاده می‌کند. بر اساس اعلام وبسایت MySmartPrice هر 2 هندست با استفاده از شارژر دیواری EP-TA800 با قابلیت شارژ فوق سریع 25 واتی مورد تست قرار گرفته‌اند. البته این موضوع لزوما نشان‌دهنده سرعت شارژ باتری در اسمارت‌فون‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس نیست.

وبسایت 3C به جزئیات چندانی پیرامون مشخصات گوشی‌های پرچم‌دار آینده سامسونگ اشاره نمی‌کند. اما شایعات اخیر نشان می‌دهند که گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس از مشخصات سخت‌افزاری مشابه با مدل‌های سال 2022 برخوردار خواهند بود؛ با این تفاوت که مدل‌های سری گلکسی S23 از تراشه جدیدتری استفاده خواهند کرد. همچنین بر اساس شنیده‌ها این هندست‌ها از قالب طراحی مشابه با پرچم‌داران امسال بهره خواهند برد.

صرفنظر از طراحی و مشخصات نهایی پرچم‌داران سال 2023 سامسونگ به‌نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای برای عرضه این گجت‌ها طی ماه‌های ژانویه یا فوریه سال آینده میلادی تلاش می‌کند. در صورت تحقق این سناریو طی مدت 4 الی 5 ماه آینده شاهد عرضه سری گلکسی S23 به بازار خواهیم بود. این بازه زمانی برای افشای اطلاعات و شایعات بیش‌تر، فرصت زیادی محسوب می‌شود. بنابراین طی هفته‌ها و ماه‌های آینده احتمالا شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون خانواده گلکسی S23 خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس تائیدیه 3C را دریافت کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق