60 درصد هزینه تور‌های کربلا مربوط به قیمت پروازهاست


60 درصد هزینه تور‌های کربلا مربوط به قیمت پروازهاست

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۶۰ درصد هزینه تور‌های کربلا مربوط به قیمت پروازهاست؛ یعنی اگر هزینه سفر هوایی رفت و برگشت یک نفر به عراق حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد، ۶ میلیون تومان بابت هزینه پرواز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدصادق حسینی درخصوص گله مندی مردم از قیمت بالای سفر به کربلا و عتبات عالیات اظهار داشت: ۶۰ درصد هزینه تور‌های کربلا مربوط به قیمت پروازهاست؛ یعنی اگر هزینه سفر هوایی رفت و برگشت یک نفر به عراق حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد، ۶ میلیون تومان بابت هزینه پرواز است.


وی اضافه کرد: ۴۰ درصد بقیه مبلغ نیز صرف سایر موارد از جمله هتل و غذا و... می‌شود. اگر سازمان هواپیمایی کاری کند که هزینه فرودگاه‌های عراق کم شود و هزینه پرواز‌ها هم کاهش یابد هزینه سفر به کربلا نیز کاهش پیدا می‌کند.

حسینی با اشاره به راه اندازی تور‌های زمینی و سفر‌های ارزان قیمت تصریح کرد: در سفر‌های ارزان قیمت زیر ۳ میلیون تومان، تعداد روز‌های سفر همانند سفر‌های هوایی است و زائران از همه خدمات هم برخوردار هستند، اما در هتل‌های درجه پایین‌تر اسکان داده می‌شوند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص سفر به سوریه گفت: به خاطر مسائل امنیتی سفر به سوریه فعلا قطع شده است و به محض اینکه طرف مقابل اعلام آمادگی کند این سفر راه اندازی می‌شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط