تخریب 72 آمبولانس و مصدومیت شماری از کارشناسان اورژانس در حوادث اخیر


تخریب 72 آمبولانس و مصدومیت شماری از کارشناسان اورژانس در حوادث اخیر

وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه کشور با کمبود آمبولانس روبرو است، از تخریب ۷۲ دستگاه آمبولانس در حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز ،بهرام عین اللهی امروز ( ۵ مهرماه) با حضور در بیمارستان آموزشی درمانی امام رضا (ع) مشهد از نحوه خدمت رسانی بهداشتی و درمانی کارکنان این بیمارستان به بیماران بازدید کرد و در حاشیه عیادت از یک مدافع امنیت بستری در بیمارستان، تاکید کرد: این مدافع امنیت به علت سوختگی بسیار زیاد ناشی از آتش سوزی با بنزین، در بیمارستان بستری شده است.

وی گفت: کارکنان بهداشت و درمان بر حسب وظیفه ذاتی خود از هیچ تلاشی برای بهبودی ایشان و دیگر مصدومان حوادث اخیر فروگذار نکردند و امیدواریم این مصدوم با دعای خیر مردم هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار تاسف کرد: در این روزها، شاهد مراجعه مصدومان حوادث اخیر به بیمارستان ها بودیم که کارکنان ما موظفند به همه بیماران رسیدگی کنند.

وی با اشاره به حملات اغتشاشگران به آمبولانس‌ها در حوادث اخیر گفت: حمله به آمبولانس‌ها توسط اغتشاشگران تاسف برانگیز است؛ چرا که آمبولانس‌ها وظیفه دارند مجروحان را به مراکز درمانی برسانند و وقتی آمبولانس‌ها به آتش کشیده شود یا به آنها حمله شود، از این کار باز می مانند.

عین اللهی تاکید کرد: آمبولانس وظیفه دارد هر مصدومی را به بیمارستان منتقل کند و حمله به آمبولانس ها نشان دهنده این است که اغتشاشگران حتی به خودشان هم رحم نمی کنند.
وی ادامه داد: حتی در میدان جنگ هم وقتی فردی لباس سفید به تن دارد، کسی به سمت او حمله ور نمی‌شود، اما ما در اغتشاشات اخیر شاهد مصدوم شدن شماری از کارشناسان اورژانس در تهران، مشهد، بجنورد و دیگر مناطق بودیم.

وزیر بهداشت گفت: پرسنل اورژانس ما به رغم همه خطرات در صحنه حاضرند و به وظیفه ذاتی خود عمل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس