پول نه، پنجره بسته بود/ ادعای رئیس الهلال؛ چرا نشد که رونالدو را جذب کنیم؟


پول نه، پنجره بسته بود/ ادعای رئیس الهلال؛ چرا نشد که رونالدو را جذب کنیم؟

فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال، محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن را دلیل ناکامی در جذب کریستیانو رونالدو عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی رونالدو از منچستریونایتد همچنان مطرح است و علی‌رغم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا، شایعات بسیاری درباره احتمال ترک اولدترافورد توسط او به گوش می‌رسد. این بازیکن پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل اعلام کرد که قصد دارد یونایتد را ترک کند اما تلاش‌های او و مدیر برنامه‌هایش برای انتقال این مهاجم به باشگاهی که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد بی‌نتیجه ماند.

پول نه، پنجره بسته بود/ ادعای رئیس الهلال؛ چرا نشد که رونالدو را جذب کنیم؟

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در هفته هایی اخیر مدعی شده اند که بازیکنان یونایتد اطمینان دارند که رونالدو به دنبال جدایی از یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است و به احتمال زیاد در ماه ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد. باشگاهی که پیش از این پیشنهادی جدی و قابل توجه به این ستاره پرتغالی ارائه کردند، الهلال بود. گفته می شود پیشنهاد به رونالدو دو ساله با دستمزد 242 میلیون یورویی بود که رد شد.
هرچند رونالدو فعلا این پیشنهاد را نپذیرفته اما ممکن است شرایط در چند ماه آینده و خصوصا پس از پایان جام جهانی 2022 قطر برای او تغییر کند.

پول نه، پنجره بسته بود/ ادعای رئیس الهلال؛ چرا نشد که رونالدو را جذب کنیم؟

فهد بن نافل؛ رئیس باشگاه الهلال، ضمن تایید مذاکره با رونالدو و در مورد دلیل شکست مذاکرات گفت:« ما با رونالدو مذاکراتی در تابستان داشتیم ولی مشکل هرگز پول نبود. الهلال توانایی مالی برای خرید بزرگترین ستاره های دنیا را دارد ولی دلیل شکست مذاکرات ما با رونالدو، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه بود. ما با وجود محرومیت از خرید بازیکن همچنان به مذاکره با بازیکنان مدنظر ادامه می دهیم به این امید که محرومیت لغو شود.»

لازم به ذکر است که ماه می(اردیبهشهت) و در پی شکایت باشگاه النصر از باشگاه الهلال به دلیل تخلف در جذب محمد کنو، الهلال به پرداخت 27 میلیون ریال غرامت محکوم و محمد کنو نیز به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد. الهلال از خرید بازیکن در دو پنجره انتقالاتی هم محروم شده است. الهلال به این حکم در دادگاه حکمیت ورزشی اعتراض کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...