اطمینان بالای دکتر ریپول/ بازیکن الچه الگوی آرائوخو؛ او به جام جهانی می‌رسد


اطمینان بالای دکتر ریپول/ بازیکن الچه الگوی آرائوخو؛ او به جام جهانی می‌رسد

رونالد آرائوخو فردا در فنلاند جراحی خواهد کرد و شاید جام جهانی را نیز از دست بدهد ولی احتمال حضور او در این رقابت ها همچنان وجود دارد. او باید گونسالو وردو، بازیکن الچه، را الگو قرار بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، جمعه گذشته و در جریان بازی دوستانه اروگوئه و ایران بود که رونالد آرائوخو مدافع تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلونا در ثانیه 25 به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط پای راست، مجبور به ترک میدان شد. نتایج اولین آزمایشات روی ناحیه مصدوم نشان از شدت مصدومیت داشت و او اردوی اروگوئه را ترک کرد و به بارسلونا برگشت تا تحت نظر پزشکان باشگاه قرار بگیرد.

اطمینان بالای دکتر ریپول/ بازیکن الچه الگوی آرائوخو؛ او به جام جهانی می‌رسد

دیروز جلسه ای با حضور آرائوخو، ژاوی و تیم پزشکی بارسا در کمپ خوان گامپر برگزار شد تا در مورد اینکه بازیکن تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا اینکه با فیزیوتراپی بهبود پیدا کند، تصمیم گرفته شود. در نهایت بارسلونا اعلام کرد که آرائوخو تصمیم به جراحی گرفته است.

او امروز راهی فنلاند شد و قرار است فردا توسط دکتر لاسه لمپاینن جراحی شود. آرائوخو حالا ریسک از دست دادن جام جهانی را کاملا حس می کند ولی در بیانیه ای گفت که نظر پزشکان جراحی بود و او نیز قبول کرده است. آرائوخو وعده داد که با 100 درصد آمادگی به میادین باز خواهد گشت. هدف اصلی او بدون شک بهبودی سریع و رفتن به جام جهانی با تیم ملی اروگوئه است ولی آیا او شانس خواهد داشت؟

اطمینان بالای دکتر ریپول/ بازیکن الچه الگوی آرائوخو؛ او به جام جهانی می‌رسد

امروز مارکا نوشت که گونسالو وردو، بازیکن الچه، می تواند الگوی خوبی برای آرائوخو باشد و او باید به حضور در جام جهانی خوشبین باشد. وردو 3 آگوست مثل آرائوخو از ناحیه رباط پای راست مصدوم شد اما توانست پس از 45 روز بهبود پیدا کرده و در بازی برابر بارسا در نوکمپ به میدان هم رفت. او در کلینیکی در مادرید توسط دکتر ریپول جراحی شد.

دکتر ریپول در مصاحبه با مارکا گفت که تصمیم آرائوخو برای جراحی کاملا درست بود و او قطعا در جام جهانی خواهد بود. دکتر ریپول معتقد است که اگر آرائوخو تصمیم به جراحی نمی گرفت، خطر بازگشت مصدومیتش بالا می رفت.

آرائوخو فردا جراحی می کند و 57 روز بعد نیز اولین بازی اروگوئه در جام جهانی برابر کره جنوبی خواهد بود. او اگر مثل وردو بتواند در 45 روز بهبود پیدا کند، قطعا شانس حضور در این بازی را نیز خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر