ناپدید شدن عجیب نیکبخت واحدی در فرودگاه / به دنبال پاسپورت رفت و برنگشت! + عکس


ناپدید شدن عجیب نیکبخت واحدی در فرودگاه / به دنبال پاسپورت رفت و برنگشت! + عکس

سرمربی تیم ملی کشورمان در دهه هشتاد اعتقاد داشت ملی پوش کشورمان در فرودگاه به طرز عجیبی ناپدید شده است.

علیرضا نیکبخت واحدی متولد 9 تیر سال 1359 در مشهد می باشد. بخاطر استعداد فوق العاده ای که علیرضا نیکبخت واحدی در فوتبال داشت در زمان کوتاهی سر از تیم راوند در اورد. علیرضا نیکبخت واحدی جزو آن دسته بازیکنانی می باشد که در دو تیم استقلال و پرسپولیس توپ زده است. در کارنامه علیرضا نیکبخت واحدی قهرمانی با تیم پرسپولیس نیز به چشم میخورد. در حال حاضر علیرضا نیکبخت واحدی در جایگاه مربی در فوتبال حضور دارد.

بعد از ماجرای عجیب نیکبخت واحدی در فرودگاه و داستان او، خیلی ها اعتقاد داشتند باید این بازیکن محروم شود چرا که در فرودگاه همه را پیچاند و جواب هیچ کسی را نداد تا تیم ملی بدون او راهی قطر شود.

دایی بعد از بازگشت تیم ملی از قطر و در تمرین پاسخگوی خبرنگاران بود. دایی در آن مصاحبه که روز ۲۲ آبادن سال ۱۳۸۷ در خبرورزشی به چاپ رسیده بود، گفت : نیکبخت واحدی را از نظر فنی قبول داشتم که به تیم ملی دعوت کردم اما در فرودگاه به من گفت پاسپورتم را جا گذاشتم؛ به همین دلیل برای او آژانس گرفتم تا برود و پاسپورتش را بیاورد. ولی بعد از ۲۰ دقیقه که جواب تلفن ها را نمی داد، موبایلش را دایورت کرد و به طرز عجیبی ناپدید شد. او هرگز به فرودگاه برنگشت. من قضاوت را بر عهده مردم می گذارم و منتظر می مانیم تا کمیته انضباطی در این باره چه تصمیمی را اتخاذ می کند.

مصاحبه شهریار فوتبال ایران را در دهه ۸۰ مشاهده می کنید:

ناپدید شدن عجیب نیکبخت واحدی در فرودگاه / به دنبال پاسپورت رفت و برنگشت! + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام