سرپرست سردبیری خبرگزاری شبستان منصوب شد


سرپرست سردبیری خبرگزاری شبستان منصوب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در حکمی، سیروس بداغی را به سرپرستیِ سردبیری خبرگزاری شبستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، آئین معارفه و تکریم سردبیر خبرگزاری شبستان، صبح امروز (شنبه، 2 مهرماه) در سالن شهید سلیمانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این آئین «سیروس بداغی» با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، به عنوان سرپرست سردبیری خبرگزاری شبستان معرفی و از زحمات و خدمات «مرتضی طاهریان»، سردبیر سابق این رسانه تقدیر شد.

بداغی در این آئین با بیان اینکه ما در جهاد تبیین بیش از هر چیز نیازمند ولایت‌پذیری هستیم، گفت: در این میدان، رسانه مهمترین ابزار است و اگر ورود صحیح به میدان داشته باشد، فتح‌الفتوح رخ می‌دهد.

گفتنی است، در این آئین دکتر «مهدی اله‌ویردی‌زاده»، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و حجت الاسلام رهبری، مشاور عالی رئیس ستاد فهما، «جعفر برزگر»، جانشین مدیرعامل خبرگزاری شبستان و جمعی از اعضای تحریریه‌ی مرکز این رسانه حضور داشتند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان