بیست و سومین کنگره ملی و بین المللی تحقیقات دانشجویی آغاز شد


بیست و سومین کنگره ملی و بین المللی تحقیقات دانشجویی آغاز شد

بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور از امروز ۶ مهر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آغاز شد. این کنگره تا ۸ مهر ادامه دارد.

مراسم افتتاحیه بیست و سومین کنگره ملی سالانه دانشجویان علوم پزشکی امروز چهارشنبه ۶ مهرماه برگزار می شود.

پس از این مراسم نشست سرپرست های کمیته ها در ۱۰ منطقه آمایشی برای تعیین فوکال پوینت های جدید، نشست سرپرست های کمیته ها با دبیر کمیته کشوری برای نهایی کردن لیست و نشست سالانه سرپرست ها و دبیران کمیته ها با دبیر کمیته کشوری برگزار می شود.

برگزاری نشست دبیر کمیته کشوری با دبیران، شورای مرکزی کمیته ها و دانشجویان فعال کمیته ها، جلسه انتقال تجربه با دبیر کمیته کشوری و دانشجویان علاقمند و جلسه شورای سیاستگذاری در روز پنجشنبه ۷ مهرماه از دیگر برنامه های این کنگره است.

اختتامیه کنگره و نخستین جشنواره پژوهشی و فناوری دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور جمعه ۸ مهرماه برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه های طراحی مطالعه کارآزمایی بالینی، سیستماتیک ریویو و متاآنالیز، ایده پردازی تا اجرا، بیوانفورماتیک، انتقال تجربه، شرکت های دانش بنیان، آشنایی با مبانی حقوق مالکیت فکری و اختراع و جلسه انتقال تجربه کارآفرینی از دیگر برنامه های این دوره از کنگره هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام