همراهی نکردن کردستانی ها با اغتشاش گران موجب سردرگمی دشمنان شد


همراهی نکردن کردستانی ها با اغتشاش گران موجب سردرگمی دشمنان شد

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در حوادث اخیر مردم کردستان با اغتشاش گران همراهی نکردند و نشان دادند که به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در جشنواره دف نوازان سنندج اظهار کرد: در ایام هفته دفاع مقدس بر خود واجب می‌دانیم که از رزمندگان، شهدا و خانواده‌های معزز آنها به ویژه پیشمرگان مسلمان کرد که در دو جبهه به ایثار و فداکاری می‌پرداختند، تجلیل کنیم.

وی افزود: امنیت زمینه ساز پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و علمی است و از این امنیت پایدار مردمی باید همواره حفاظت نمائیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به حوادث چند روز اخیر در استان اشاره کرد و گفت: مردم در استان کردستان با اغتشاش گران همراهی نکردند و نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران وفادار هستند و برای دفاع از میهن آمادگی کامل دارند.

سردار حسینی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز دوشنبه نشان دهنده بصیرت و هوشیاری همه جانبه مردم کردستان بود و موجب خشم و سردرگمی دشمنان شد.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی نیز شاهد همراهی ویژه برادران و خواهران اهل سنت بودیم و با تجهیز منازل خویش از زائران اربعین حسینی استقبال کردند و این مهم موجب بر آشفته شدن ضد انقلاب شد.

سردار حسینی تصریح کرد: مردم کردستان محب اهل بیت (ع) هستند و این مهم را در اربعین حسینی و پذیرایی از زائران اربعین به جهانیان نشان دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل