سفر 320 هیئت مذهبی مازندران به مشهد مقدس


سفر 320 هیئت مذهبی مازندران به مشهد مقدس

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ۳۲۰ هیئت مذهبی در استان با سفر به مشهد مقدس در تجمع بزرگ هیئات مذهبی استان شرکت کردند.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور و سفر ۳۲۰ هیئت مازندرانی ایام شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس اظهار، ضمن بیان اهمیت توجه به شعائر اسلامی و آثار تربیتی و فرهنگی برنامه‌های مختلف دینی هیئات مذهبی، افزود: هیئات مذهبی ضمن برپایی اقامه عزا و برگزاری مراسم، کانون و پایگاه مهم و مؤثر جهاد تبیین و روشنگری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

حجت الاسلام شریف تبار به بیان هدف حضور در مشهد مقدس، اشاره کرد و افزود: طبق سنوات سالهای قبل امسال نیز برنامه بازدید از هیئات مذهبی شهرهای استان در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران از جمله برنامه مهم این سفر را، هماهنگی جهت تجمع هیئات مذهبی استان در صحن مضجع شریف امام رضا ع عنوان و خاطرنشان کرد: با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده، در شب شام شهادت حضرت رسول مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع)، تجمع هیئات مذهبی استان در صحن جمهوری آستان رضوی برگزار و بخشی از آن نیز با همکاری سیمای استان خراسان رضوی و استان مازندران به صورت زنده پخش شد.

وی در ادامه به حضور بیش از ۲۰ هزار مازندرانی در مشهد اشاره وتصریح کرد: امسال برای اولین بار در جمع هیئات مذهبی استان با حضور مبلغین بعثه مقام معظم رهبری، ویژه برنامه روایتگری سیره امام رضا (ع) نیز برگزار که با استقبال شایسته هیئات، برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک