حضور هوشیارانه و بصیرانه مردم در عرصه ها مکر دشمنان را بی اثر کرد


حضور هوشیارانه و بصیرانه مردم در عرصه ها مکر دشمنان را بی اثر کرد

یزد - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: حضور هوشیارانه و بصیرانه مردم در صحنه های مختلف به ویژه در حوادث اخیر مکر دشمنان را بی اثر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار حسین زارع کمالی صبح چهارشنبه در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نقش رسانه‌های گروهی و خبرنگاران در جهاد تبیین و پرداختن دقیق و کامل به مسائل مختلف به خصوص موضوع امنیت و نقش راهبردی نیروهای نظامی و امنیتی بسیار مهم و باید همواره به آن عنایت داشته باشند.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه که در حوادث اخیر به خصوص در مقوله امنیت خوش درخشیدند، ادامه داد: نباید هیچگاه نقش رسانه‌های مختلف گروهی و فعالان فرهنگی و اجتماعی را در حوادث مختلف در راستای کمک به نظام و انقلاب اسلامی نادیده گرفت.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: انعکاس خدمات و تلاش‌های فراجا در حوادث اخیر توسط اصحاب رسانه موضوع مهمی است که جای قدردانی است و باید همه مردم و مسئولان با همدلی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان مأموریت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

زارع کمالی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در قالب جنگ ترکیبی، روانی و تبلیغاتی خود اصل نظام را مورد هجمه قرار داده‌اند بنابراین همه مردم و مسئولان با همکاری فعالان رسانه باید با بینش و بصیرت برای شکست آنها وظایف انقلابی و دینی خود را انجام دهند.

وی گفت: حضور مردم و مسئولان در عرصه و هوشیاری و بصیرت موجب خنثی شدن توطئه‌های مختلف دشمنان در جریان جنگ ترکیبی است و قطعاً استکبارجهانی با روحیه ولایتمداری آحاد مردم و جوانان به اهداف خود در کشور اسلامی نمی‌رسد و توطئه‌ها منجر به شکست است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و بین جوانان اشاره کرد و گفت: تقویت جهاد تبیین به خصوص در حوزه دفاع مقدس اهمیت فراوان دارد و باید از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد