یک درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق محیط زیست واریز می‌شود


یک درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق محیط زیست واریز می‌شود

رئیس سازمان محیط زیست گفت: در بحث اسقاط خودروهای اسقاطی، یک درصد از قیمت خودروهایی که قرار است به بازار وارد شود، باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه در هفته قبل موضوع افتتاح سامانه محیط زیست کشور را داشتیم و این سامانه یکی از نیازهای اساسی کشور در بُعد توسعه است و تمامی لایه‌های اطلاعاتی در آن موجود است و روی هم رفته می‌توان مسیر توسعه کشور را ترسیم کرد.

وی افزود: در بحث اسقاط خودروهای اسقاطی، یک درصد از قیمت خودروهایی که قرار است به بازار وارد شود، باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.

رئیس سازمان محیط زیست در رابطه با همکاری با کشورهای همسایه برای حفظ زیستگاه‌های حیات وحش، بیان کرد: برای همه گونه‌های در معرض خطر در کشور طرح داریم و همه طرح‌ها در حال اجرا است. بیشترین زیستگاه مشترک را با کشور ترکیه داریم که داریم پیرامون آن صحبت می‌کنیم. به طور کلی در زمینه معابر و گذرگاه با کشورهای همسایه مشکلی نداریم.

تکمیل می شود…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس