روایت مادر شهید اوجاقی ازروز شهادت پسرش/جوانان پیروخط ولایت باشند


روایت مادر شهید اوجاقی ازروز شهادت پسرش/جوانان پیروخط ولایت باشند

مادر شهید حسین اوجاقی می‌گوید: از جوانان این درخواست را می‌کنم که پیرو خط ولایت باشند تا راه برای آنها روشن شود.

رباب حقایق شریف، مادر حسین اوجاقی به خبرنگار مهر می‌گوید: قرار بود بعد از ماه صفر پسرم را در لباس دامادی ببینم، او پیش از سفر من به کربلا این موضوع را مطرح کرد و قرار بر این شد پس اینکه طبق رسم خانوادگی ما لباس عزای سیدالشهدا را از تن در آوردیم برایش آستین بالا بزنیم.

او ادامه می‌دهد: حسین در زمان بدرقه من به سفر کربلا گفت که از سیدالشهدا (ع) طلب کن ما را عاقبت بخیر کند و حال چه عاقبت بخیری بهتر از شهادت که قسمت حسین شده است.

مادر حسین اوجاقی از هم مرام بودنش با پسرانش اینگونه روایت می‌کند: حسین همیشه در زمان اجرای برنامه‌های مرتبط با بسیج از من سراغ می‌گرفت که دعوت شده‌ام یا نه، می‌گفتم پسرم من پیر شده‌ام می‌گفت برای بسیجی نه خستگی معنا دارد نه پیری؛ تا زنده‌ایم آماده‌ایم.

او در ادامه از روزهای اغتشاش می‌گوید: بسیجی هیچ گاه شب و روز ندارد اما روزی که من از کربلا برگشتم آغاز اغتشاشات در تبریز بود، من روز شهادت نتوانستم حسین را ببینم، عصر پدرش گفت که دلشوره دارد و از من خواست با حسین تماس بگیرم موفق به صحبت با حسین نشدم، شب سرگرد شهبازی با من تماس گرفت و گفت که مهدی (برادر کوچک‌تر حسین) می‌خواهد برود دیدن حسین گویا اتفاقی برایش افتاده است اما به خاطر وضعیت موجود شهر نمی‌توانم این کار را بکنم؛ با مهدی حرف زدم اول سراغ حسین را از من گرفت چون دید خبری از حسین ندارم گفت منتظر حسین نباش امشب خانه نمی‌آید، پسرانم همیشه هوایم را داشتند.

او می‌افزاید: چند دقیقه بعد تلفن زنگ زد گفتند با همسرم صحبت کرد گفتند باید به بیمارستان بهبود برویم حس مادرانه‌ام خبر داد که اتفاقی افتاده است اما بیمارستان نرفتم خواستم وقتی حسین بهتر شد بروم دیدار اعضای پایگاه عمار؛ همراه با پدر شهید آمدند خانه و گفتند که حسین زخمی شده و شرایط او حاد است؛ دقایقی بعد یک نفر دیگر آمد و به من گفت تبریک می‌گویم حسین شهید شد تنها حرفم این شد که ان شاءالله اربابم قبول کند.

مادر شهید ادامه می‌دهد: عده‌ای می‌گویند به حسین گفتیم نرود اما حسین آگاهانه برای حفظ حجاب رفت، همیشه می‌گفت خط قرمزم ولایت است؛ اما عادت داریم تا وقتی نعمت وجود دارد قدرش را ندانیم.

حقایق شریف با اشاره به اینکه حجاب از حضرت فاطمه (س) به ما رسیده است، می‌گوید: جوانان نباید گول دشمنان را بخورند، معامله بین خودشان و خدای آنها داشته باشند، ما شیعه هستیم و خط مشی داریم باید تلاش کنیم تا برسیم به ظهور، بحث حجاب و انقلاب متفاوت هستند و باید ارزش‌های دینی خود را تقویت کنیم، از جوانان این درخواست می‌کنم که پیرو خط ولایت باشند تا راه برای آنها روشن شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی