بیانیه جامعه‌الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت هفته دفاع مقدس


بیانیه جامعه‌الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت هفته دفاع مقدس

جامعه‌الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کردند و تجدید عهد و میثاق خود را برای دفاع از آرمان‌های حضرت امام و اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هفته دفاع مقدس را به فرمانده معظم کل قوا، آحاد امت قهرمان و افتخارآفرینان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تبریک عرض نموده و تجدید عهد و میثاق خود را برای دفاع از آرمان‌های حضرت امام و اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام می‌دارد.

متن بیانیه حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت هفته دفاع مقدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای مدظله العالی: «هفته دفاع مقدس، نیکوترین و مناسب‌ترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است».

تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که با رهبری حضرت امام خمینی قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه و مجاهدت و پشتکار تمامی اقشار مردم هوشیار و انقلابی میهن اسلامی به ثمر رسید، مملو از درخشش‌هایی است که دفاع مقدس تابلوی تمام عیار آن است. این میدانِ تربیتی و عملی، عرصه بروز تمام جلوه‌های ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت‌ترین لحظات بود که مردم ایران اسلامی و بخصوص جوانان، با اعتقاد به هویت دینی و ملی خود و با همّت، فداکاری و صبوری نقش‌آفرینی کردند.

ای مردم دیندار و آزاده!

ایران اسلامی همیشه قدردان شماست و به پاس این پایداری و جوانمردی شما در راه حفظ ارزش‌های دینی و ملی، شکرگزار الهی است؛

جنگ تحمیلی یادآور بنیه‌های تاریخی سرزمینی است که هیچ‌گاه در برابر ظلم بیگانگان عقب ننشست و با ایستادگی و مبارزه بی‌امان با مظاهر طاغوت، موفق به بسط و گسترش معارف و مفاهیم الهی و انسانی در گستره گیتی شد؛

امروز الگوی مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس (مبتنی بر مقاومت حداکثری و دفاع بی‌امان و متکی به قدرت لایزال الهی)، همچنان در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی جاری است و یگانه راه پیروزی علیه دشمنان و تحقیر چندباره آنها توسط ملت هوشیار و صبور ایران اسلامی است.

از جمله نمونه‌های بارز این اسوه‌پذیری، حضور ملت غیور و ولایت‌مدار و مؤمن میهن اسلامی در راهپیمایی امت رسول‌الله در سراسر کشور اسلامی است که بار دیگر دشمنان را ناامید نمود و عظمت ملت غیور و شهیدپرور را به جهانیان نمایان کرد. تقدیر و تشکر از آحاد زنان و مردان متعهد و مؤمن، وظیفه دینی و انسانی ماست و مسلما پاداش معنوی این ملت عزیز با فضل الهی داده شده و خواهد شد؛

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هفته دفاع مقدس را به فرمانده معظم کل قوا، آحاد امت قهرمان و افتخار آفرینان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تبریک عرض نموده و تجدید عهد و میثاق خود را برای دفاع از آرمان‌های حضرت امام و اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام می‌دارد.

مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق