جهانبخش: اتفاقاتی در زمان اسکوچیچ رخ داد که غیرحرفه‌ای بود


جهانبخش: اتفاقاتی در زمان اسکوچیچ رخ داد که غیرحرفه‌ای بود

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد غیرحرفه‌ای بود و افرادی خارج از تیم می‌خواستند با تصمیماتشان تاثیر بگذارند.

نشریه اتلتیک انگلیس به نقل از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان درباره چگونگی اخراج دراگان اسکوچیچ مصاحبه‌ای را منتشر کرد.

جهانبخش در این زمینه در مصاحبه با رسانه انگلیسی، گفت: برخی از بازیکنان با اسکوچیچ رابطه خوبی نداشتند در مقابل برخی دیگر نیز رابطه خوبی با مربی کروات داشتند. اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد غیرحرفه‌ای بود. نمی‌توانم نامی را بگویم، ولی افرادی خارج از تیم ملی حضور داشتند که می‌خواستند با تصمیمات تاثیر بگذارند.

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: متاسفانه در آن برهه بازیکنانی بودند که به این موضوع بیشتر دامن زدند. ما به عنوان بازیکنان باتجربه تیم تلاش کردیم تا جو را آرام کنیم. به خودمان گفتیم الان زمان مناسبی برای بهم ریختن فضای تیم ملی نیست. بعد از آن اتفاقات الان شرایط آرام شده و وضعیت خوبی داریم.

جهانبخش درباره بازگشت کارلوس کی روش، گفت: ما برای مدت ۷ یا ۸ سال با کی روش کار کردیم و شناخت خوبی از او داریم و در مقابل او هم شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد. کی روش من را از سن پایین به تیم ملی دعوت کرد و با او دو جام جهانی را تجربه کردم و به نوعی کی روش آرزوی من را برآورده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته