بازرسی از واحدهای کارگری چهارمحال و بختیاری 36 درصد افزایش یافت


بازرسی از واحدهای کارگری چهارمحال و بختیاری 36 درصد افزایش یافت

شهرکرد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسی از واحدهای کارگری چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست سال‌جاری ۳۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مولوی ظهر چهارشنبه در مانور سراسری طرح بازرسی ضربتی از کارگاه‌های پُرخطر (کارگاه‌های ساختمانی) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در نیمه نخست سال‌جاری ۴ هزار بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار در استان انجام شد.

وی افزود: به‌دنبال این بازرسی‌ها ۲ هزار و ۸۰۰ ابلاغیه برای رفع نقص در واحدهای کارگری چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

مولوی تصریح کرد: در این مدت همچنین ۳۳۷ بازرسی ادواری و خاص از کارگاه‌های پُرخطر حوزه صنایع، گاز، پتروشیمی، معاون و کارگاه‌های ساختمانی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی ناشی از حوادث کار در چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست سال‌جاری یادآور شد: هم‌اکنون ۱۰۵ هزار کارگر مشمول قانون کار در ۶ هزار و ۵۰۰ کارگاه مشمول قانون کار این استان فعالیت دارند.

مولوی تأکید کرد: کاهش حوادث ناشی از کار، ارتقای کاری در محیط‌های کارگری به‌منظور تضمین سلامت کارگران و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در محیط‌های کارگری از اهداف برگزاری مانور سراسری طرح بازرسی ضربتی از کارگاه‌های پُرخطر (کارگاه‌های ساختمانی) چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه