دلدادگی به آیین محمدی و انقلاب/برخی دنبال مطامع سیاسی خود هستند


دلدادگی به آیین محمدی و انقلاب/برخی دنبال مطامع سیاسی خود هستند

نوشهر- خانواده مرحومه حنانه کیاکجوری از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر بابیان این که همواره دلداده آیین محمدی و انقلاب اسلامی هستیم، هرگونه مداخله خارجی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن بیانیه خانواده مرحومه حنانه کیاکجوری آمده است: مردم شریف و مسلمان ایرانآن چنان که مستحضرید، متأسفانه، برای نوبتی دیگر، انتقادی که باید به نحوی معقول و نجیبانه عرضه می‌شد، با سوءاستفاده بیگانگان، به اغتشاش کشیده شد و با شعله گرفتن آن اِفسادها و اِحراق ها و خشونت‌ها، فرزند دلبندمان، مرحومه حنانه کیاکجوری، مظلومانه و بی گناه، جان باخت.

در ادامه آمده است: در این مدت، در کنار محبت‌ها و همدردی‌هایی که از سوی مسئولان و آحاد ملت ایران مشاهده کردیم و خاک پای شأن نیز هستیم، اما شاهد مداخله گری مقامات رسمی کشورهایی بودیم که سالهاست دستشان به ترور انسانی، اقتصادی ملت مان آلوده است، تا از سفرِ آسمانی حنانه و بردن نام دختر عزیزمان، به مطامع سیاسی خویش برسند.

لذا به صراحت اعلام می‌داریم، مانند گذشته و تمامی دوران انقلاب، که این خانواده با دادن شهید و آزاده در راه دین و وطن، دلدادگی اش را به آئین محمدی و انقلاب اسلامی مشق نموده، حقوق حقه فرزند عزیزمان و خونخواهی او را، از مراجع رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران پیگیری کرده و بر اساس قوانین بین المللی، با هرگونه مداخله خارجی در این خصوص مخالف هستیم.

العاقبة للمتقین"ریبع کیاکجوری و معصومه آذریوالدین مرحومه حنانه کیاکجوری"

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش