دوچرخه سوار حامل پیام صلح و دوستی وارد تفلیس شد


دوچرخه سوار حامل پیام صلح و دوستی وارد تفلیس شد

رحمت الله آزاد، دوچرخه سوار کشورمان در بدو ورود به شهر تفلیس مورد استقبال احمدعلی مهری اردستانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رحمت الله آزاد، دوچرخه سوار کشورمان که به عنوان پیک صلح و دوستی به کشورهای جهان سفر می‌کند، در جریان سفر سه روزه خود از ایروان تا تفلیس با عبور از مرز ارمنستان وارد گرجستان شد و در بدو ورود به شهر تفلیس ضمن حضور در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، مورد استقبال احمدعلی مهری اردستانی، رایزن فرهنگی قرار گرفت.

رحمت الله آزاد اظهار داشت: کره زمین به دلیل حضور بعضی از انسان‌های طماع، منابع و نعمت‌های سرشارش به خطر افتاده و این کره خاکی شاهد نابرابری‌ها و زیاده خواهی‌های برخی از انسان‌هایی است که همه نعمت‌های خداوند را برای خود می‌خواهند.

وی افزود: با سفر به نقاط مختلف جهان از همه سازمان‌های بین‌المللی و طرفدار حقوق بشر درخواست می‌کنم که در این زمینه باید متحد باشند و برای محرومان چاره اندیشی کنند.

رایزن فرهنگی کشورمان نیز با تشکر از دوچرخه سوار کشورمان، حرکت ارزشمند ایشان را که برای ابلاغ پیام صلح و دوستی به کشورهای جهان سفر می‌کند، ستودنی دانست.

شایان ذکراست، رحمت الله آزاد (5 مهرماه) تفلیس را به مقصد بندر باتومی ترک کرد تا با رکاب زدن از طریق کشور ترکیه به مسیر خود ادامه دهد و مجددا وارد خاک میهن عزیزمان ایران شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...