تمجید کولیبالی از عملکرد شاگردان کی‌روش/ مدافع چلسی: برابر بهترین تیم آسیا، بازی سختی داشتیم


تمجید کولیبالی از عملکرد شاگردان کی‌روش/ مدافع چلسی: برابر بهترین تیم آسیا، بازی سختی داشتیم

کولیبالی مدافع تیم ملی سنگال می گوید که ایران پیش از این نیز بازی های خوبی را برابر تیم های بزرگ دنیا به نمایش گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی کاپیتان تیم ملی سنگال و مدافع چلسی روز گذشته نتوانست مانع از باز شدن دروازه تیمش شود و سردار آزمون با پروازی بلند، بالاتر از او و پاپه ابوسیسه دروازه شیرهای ترانگا را باز کرد تا دیدار ایران و قهرمان آفریقا با تساوی یک – یک به پایان برسد.

کولیبالی در پایان دیدار روز گذشته و درباره بازی برابر ایران گفت: در دیداری که به سختی توانستیم دروازه ایران را باز کنیم، پیروز نشدیم و از این مسئله ناراحتیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی به دست آوردیم ولی در ضربات پایانی، دقت لازم را نداشتیم. اما فکر می‌کنم در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم.

مدافع تیم چلسی ادامه داد: در نیمه دوم ایران کمی بهتر بود و آنها جلو آمدند تا به گل تساوی دست پیدا کنند. این ناراحت کننده است که وقتی می توانستیم با پیروزی بازی را به پایان برسانیم، دروازه ما باز شد. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و ما می دانیم که چگونه خودمان را به جام جهانی برسانیم و مقابل هلند آماده باشیم.

تمجید کولیبالی از عملکرد شاگردان کی‌روش/ مدافع چلسی: برابر بهترین تیم آسیا، بازی سختی داشتیم

کولیبالی درباره دستاوردهای سنگال از این 2 مسابقه اظهار داشت: کسب یک برد و یک تساوی، نتیجه بسیار مثبتی است. ما هنوز شکست نخورده ایم که این مسئله مهمی بود. دوست داشتم این 2 بازی را با کلین شیت و بدون گل خورده پشت سر بگذاریم که چنین نشد اما استحکام لازم را در خط دفاعی داریم.

او ادامه داد: علیرغم تغییراتی که مربی نسبت به بازی های قبل ایجاد کرده بود، تیمی را دیدیم که دلنشین بازی کرد و با ایجاد موقعیت های زیاد، سعی داشت فوتبال بازی کند. بازیکنان جدید و خوبی مانند اسماعیل جاکوبز یا پاپه ابوسیسه را دیدیم. این اتفاق خوبی است. انتخاب بازیکنان از وظایف سرمربی است و فکر می کنم انتخاب لیست نهایی شیرها جهت حضور در جام جهانی، برای او سخت خواهد بود.

کاپیتان شیرهای ترانگا درباره ناکامی سنگال در شکست ایران گفت: بازی سختی را مقابل بهترین تیم آسیا انجام دادیم. پیش از این شاهد بوده ایم که ایران بازی های خوبی را مقابل حریفان بزرگ انجام داده است. روز گذشته سعی کردیم برنده شویم اما می توانیم به کسب نتیجه تساوی نیز بسنده کنیم.

کولیبالی در پایان گفت: ما مثل یک خانواده هستیم. همه متحد هستند و همه به یکدیگر کمک می کنند. این روحیه ای است که ما به عنوان یک تیم ترویج می کنیم. مهم این است که از پرچم سنگال به خوبی دفاع کنیم، و این را در زمین ثابت می کنیم. امیدوارم در جام جهانی به همه نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم، یکی از بهترین تیم های جهان.

تمجید کولیبالی از عملکرد شاگردان کی‌روش/ مدافع چلسی: برابر بهترین تیم آسیا، بازی سختی داشتیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی