مراحل آرایش صورتی ملایم به روش آلیات بهات


مراحل آرایش صورتی ملایم به روش آلیات بهات

آرایش صورتی ملایم: می توان دید که این نوع آرایش دوباره در حال رونق گرفتن است.پوست براق، رنگی گلگون روی گونه ها، پلک ها و لب ها از شاخصه های آرایش صورتی است.

مراحل آرایش صورتی ملایم به روش آلیات بهات

گفتنی: چیزی است که ما همیشه به آن برمی‌گردیم. جدیدترین ظاهر آلیا بهات کاملا ساده بود و برجستگی آرایش صورتی را می توان دید که دوباره در حال رونق گرفتن است

پوست براق، رنگی گلگون روی گونه ها، پلکها و لب ها از شاخصه های آرایش صورتی ملایم است

در این مقاله مد و زیبایی به صورت قدم به قدم و در نهایت ویدیویی کوتاه نحوه این آرایش ساده و زیبا را به شما می آموزیم. با ما همراه باشید.

مراحل آرایش صورتی ملایم:

مراحل آرایش صورتی ملایم به روش آلیات بهات

1-آماده سازی پوست

برای داشتن آرایش صورتی ملایم آماده سازی پوست کلیدی است. مطمئن شوید که پوست خود را عمیقاً تمیز کرده و روی آن مقداری تونر تسکین دهنده، سرم پوست و یک مرطوب کننده بزنید.

در استفاده از مقداری روغن صورت، ترجیحاً آغشته به اکلیل های طلایی، تردید نکنید. هنگامی که درخشش ایجاد شد، پرایمر بزنید تا رطوبت و براقیت پوست تثبیت شود.

2-پایه پوست

برای اینکه پایه شما این درخشش رویایی را حفظ کند، یک کرم پودر مرطوب بردارید و چند قطره کرم استروبینگ یا هایلایتر و هر پالت جلوه دهنده و براقی که دارید را به آن اضافه کنید.

قبل از اینکه آن را روی تمام صورت خود بمالید، از یک برس ترکیبی استفاده کنید و آن را به طور یکپارچه در تمام صورت صاف کنید.

بعد از اینکه چهره خود را یکنواخت و از درون روشن کردید، یک کانسیلر را زیر چشمان خود و زیر نقاط مرتفع صورت بزنید تا رنگ چهره روشن شود.

در نهایت، با استفاده از یک کرم پودر شفاف، قسمت هایی را که کانسیلر زده اید، تنظیم کنید. باقی ماندن پوست به همان شکلی که هست، مهم است چون باید طبیعی و براق و شبنم دار به نظر برسید.

3-رژگونه

یک برنزی گرم با ته رنگ طلایی انتخاب کنید و آن را روی استخوان گونه بکشید تا جلوه ای ظریف داشته باشد. در مرحله بعد، با یک رژگونه صورتی براق، کمی زیاده روی کنید.

در نهایت، یک هایلایتر درخشان (اما ریز آسیاب شده) انتخاب کنید و چهره خود را حسابی روشن کنید و از استفاده زیاد آن نترسید! هدف این است که آن اثر گرد و غبار الماسی و درخشان را به پوست ببخشید و هایلایتر را تا آنجایی که لازم است برای جلوه دادن آن اثر بزرگ کنید.

4-چشم ها و لب

مراحل آرایش صورتی ملایم به روش آلیات بهات

در آرایش صورتی ملایم، پلک‌ها و لب‌ها رنگ‌های گلگون یکسانی دارند. مطمئن شوید که ابروهای خود را پر کرده و آنها را کامل مشخص کنید. ریمل را هم به وفور اضافه کنید. برای لب ها، مقداری رژگونه کرم رنگ بمالید و یک براق کننده با رنگ مشابه روی لب ها بزنید که در عین حال یک رنگ شیرین به لب ها اضافه می کند.

مطلب پیشنهادی: آرایش صورت زنان، چند ترفند که نمی دانستید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی