اگر به حجاب اعتقاد نداشتی، به تعرض جنسی معترض نباش


اگر به حجاب اعتقاد نداشتی، به تعرض جنسی معترض نباش

کیهان خطاب به کتایون ریاحی گفت: اگر از ابتدا به حجاب و حدود الهی اعتقادی نداشته‌ای پس هیچ‌کس غیر از خود را در ماجرای تعرضی که ادعا کرده‌ای ملامت نکن، چون این حدود الهی که معترض آن هستی برای همین وضع شده است تا امثال شما از تعرض مصون بمانند.

روزنامه کیهان همچنان در حال حمله به بازیگران زنی است که در اعتراض به مرگ مهسا امینی و برخورد با معترضان، حجاب از سر برداشتند. در تازه‌ترین نمونه امروز در یادداشت روز خود خطاب به کتایون ریاحی به کنایه گفته: اگر از ابتدا به حجاب و حدود الهی اعتقادی نداشته‌ای پس هیچ‌کس غیر از خود را در ماجرای تعرض که ادعا کرده‌ای ملامت نکن چون این حدود الهی که معترض آن هستی برای همین وضع شده است تا امثال شما از تعرض مصون بمانند.

در بخش دیگری از این یادداشت به موضع‌‌گیری سایر هنرمندان اشاره و این موضع‌گیری «اشتباه محاسباتی بچه‌گانه» توصیف شده است: این روزهای ملتهب می‌گذرد اما رسوایی برخی سلبرتی‌ها در همنوایی با دشمن و آشوبگران لکه ننگی بر پیشانی آنها خواهد بود تا مشخص شود چه کسانی سر بزنگاه‌ها و در یک اشتباه محاسباتی بچه‌گانه کشور و مردم خود را به دشمن می‌فروشند و با مواضع جاهلانه خود تیغ آشوبگران برای بریدن گلوی پلیس و جوانان بسیجی را تیز می‌کنند. جالب آنکه عده‌ای از این سلبریتی‌ها در موضعی مبهم اعلام می‌کنند که در جریان این اتفاقات در کنار مردم هستند و البته مشخص نمی‌کنند منظورشان مردم خسارت‌دیده از این آشوب‌ها و مادران و همسران و فرزندان نیروهای جان‌باخته بسیجی و پلیس مدافع امنیت است یا منظورشان اغتشاشگران است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها