بازیگر مشهور آمریکایی رمان نویس شد / تام هنکس شاهکار بزرگ دیگر سینمایی را می‌نویسد


بازیگر مشهور آمریکایی رمان نویس شد / تام هنکس شاهکار بزرگ دیگر سینمایی را می‌نویسد

توماس جفری هَنکس (تام هنکس) بازیگر و فیلمساز آمریکایی نخستین رمان خود را با عنوان «ساخت یک شاهکار بزرگ دیگر فیلم سینمایی - The Making of Another Major Motion Picture Masterpiece» را سال آینده روانه بازار می‌کند. به گزارش هالییود ریپوتر،...

بازیگر مشهور آمریکایی رمان نویس شد / تام هنکس شاهکار بزرگ دیگر سینمایی را می‌نویسد

توماس جفری هَنکس (تام هنکس) بازیگر و فیلمساز آمریکایی نخستین رمان خود را با عنوان «ساخت یک شاهکار بزرگ دیگر فیلم سینمایی - The Making of Another Major Motion Picture Masterpiece» را سال آینده روانه بازار می‌کند.

به گزارش هالییود ریپوتر، هنکس که فیلم‌هایش با فروش حدود ۱۰ میلیارد دلار او را به چهارمین بازیگر پر فروش در آمریکای شمالی بدل ساخته، کتاب خود را که تا حدی در دنیای سرگرمی است، در ماه می‌سال ۲۰۲۳ توسط انتشارت پنگون رندوم هاوس منتشر خواهد کرد.

هنکس پیشتر در سال ۲۰۱۷ یک مجموعه داستان کوتاه را به نام داستان‌های ماشین تحریر- Uncommon Type: Some Stories منتشر کرد که ترجمه این کتاب در ایران نیز به چاپ رسیده است. این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های پرفروش است.

به گفته ناشر، رمان هنکس همچنین تغییرات رخ داده از زمان جنگ جهانی دوم در آمریکا و فرهنگ این کشور را در برخواهد داشت.

این بازیگر محبوب آمریکایی به هفته نامه آمریکایی «مردم - People» گفته کارهایی که شخصیت‌های داستان انجام می‌دهند چیزهایی است که من در حین ساختن یک فیلم تجربه کرده‌ام، فلسفه‌ای را کشف کرده و یا درس مهمی را آموخته‌ام. حتی لحظه‌های احمقانه نوعی شیرین کاری هستند که انجام داده‌ام یا اشتباه کرده‌ام که زنده مانده‌ام.

داستان فیلم در چندین دهه رخ می‌دهد از سال ۱۹۴۷ زمانی که یک سرباز از جنگ باز می‌گردد و برادرزاده خود را ملاقات می‌کند که متأثر از او شده و به مدت ۲۳ سال ناپدید می‌شود. در سال ۱۹۷۰ که برمی گردد و با عموی خود دوباره ارتباط برقرار می‌کند، برادرزاده که هم اینک کارهای کمیک زیرزمینی می‌سازد تصمیم می‌گیرد عموی خود را به عنوان قهرمان جنگ جهانی دوم به تصویر بکشد.

رمان هنکس شامل سه کتاب کمیک نوشته این بازیگر آمریکایی است.

این رمان نهم می‌سال ۲۰۲۳ به قفسه‌های کتاب فروشی‌ها در آمریکا و انگلیس راه پیدا خواهد کرد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت