شرط مهم یمن برای تمدید آتش بس


شرط مهم یمن برای تمدید آتش بس

اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: پرداخت حقوق کارمندان دولت و مستمری بازنشستگان یک خواست اساسی است و اگر این خواست محقق نشود و مزایای آتش بس بهتر نشود، با تمدید آن موافقت نمی کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مهدی المشاط روز چهارشنبه در دیدار هانس گرونبرگ نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن افزود: ظلمی که از طریق این جنگ و محاصره بر ملت یمن رفته است در مقایسه با خواسته های انسانی که دارد بسیار بزرگتر است.

شبکه المسیره گزارش داد، وی اضافه کرد: اگر دشمن نخواهد رنج هایی را که با دست خود به ملت یمن تحمیل کرده است را کاهش دهد به این معناست که نمی خواهد آتش بس برقرار باشد.

المشاط گفت: ما می خواهیم خواسته های ملت یمن را با یک صلح عادلانه و شرافتمندانه برآورده کنیم و کسانی که ملت ما را از حقش محروم کرده اند نباید انتظار داشته باشند ما به آن ها گل تقدیم کنیم.

وی بیان کرد: ما از کسی نخواسته ایم که با منت چیزی به ملت یمن بدهد بلکه خواستار بازگرداندن درآمدهای نفتی و گازی یمن و پرداخت حقوق کارمندان هستیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: درآمدهای ملی یمن که توسط متجاوزان و مزدوران آن ها غارت می شود، برای پرداخت چند سال حقوق کارمندان کافی است و این اقدام، حل و فصل پرونده یمن را بسیار آسانتر می کند.

المشاط افزود: پرداخت حقوق کارمندان دولت و مستمری بازنشستگان یک خواست اساسی است و اگر این خواست محقق نشود و مزایای آتش بس بهتر نشود، با تمدید آن موافقت نمی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا صدای انفجار در گناوه چه بود؟