سامسونگ گلکسی تب S8 FE با اندروید 13 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد


سامسونگ گلکسی تب S8 FE با اندروید 13 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

در نوامبر سال 2021 گزارش شد که سامسونگ احتمالا در تدارک عرضه یک تبلت با نام گلکسی تب S8 FE تا پایان سال 2022 است. این تبلت همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ نسخه مقرون‌به‌صرفه گلکسی تب S8 محسوب می‌شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که شایعات گذشته به‌زودی...

در نوامبر سال 2021 گزارش شد که سامسونگ احتمالا در تدارک عرضه یک تبلت با نام گلکسی تب S8 FE تا پایان سال 2022 است. این تبلت همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ نسخه مقرون‌به‌صرفه گلکسی تب S8 محسوب می‌شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که شایعات گذشته به‌زودی رنگ واقعیت پیدا خواهند کرد؛ چرا که گلکسی تب S8 اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

گزارشات پیشین نشان دادند که شماره مدل‌های SM-X500 و SM-X506B با گلکسی تب S8 FE مرتبط هستند. بر اساس اعلام وبسایت GalaxyClub.nl، دستگاه با شماره مدل SM-X506B در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. این فهرست نشان می‌دهد که توان پردازشی گجت مذکور از طریق تراشه ساخت مدیاتک تامین می‌شود. این تراشه از شماره مدل MT8791V/ZA استفاده می‌کند. این تراشه 6 نانومتری Kompanio 900T نامگذاری شده و توسط کمپانی تایوانی تولیدکننده تراشه در سپتامبر سال 2021 معرفی شد.

تراشه Kompanio 900T مشخصا جهت استفاده در تبلت‌ها و کروم‌بوک‌ها طراحی شده است. این تراشه مجهز به 2 هسته کورتکس A78 و 6 هسته کورتکس A55 است. پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G68 است. همچنین بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ این تراشه در کنار 4 گیگابایت رم فعالیت خواهد کرد.

نکته جالب توجه در خصوص فهرست مذکور این است که دستگاه مورد اشاره از سیستم‌عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. از این‌رو انتظار می‌رود که گلکسی تب S8 FE به‌عنوان نخستین تبلت سامسونگ با سیستم‌عامل جدید اندروید روانه بازار شود. این تبلت در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 5 به‌ترتیب موفق به کسب امتیازات 773 و 2318 شده است.

سامسونگ گلکسی تب S8 FE با اندروید 13 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

فهرست سامسونگ گلکسی تب S8 FE در پایگاه داده گیک‌بنچ

در رابطه با سایر مشخصات سامسونگ گلکسی تب S8 FE بایستی خاطرنشان کرد که این تبلت به‌عنوان جانشین گلکسی تب S7 FE روانه بازار خواهد شد. با توجه به اینکه این تبلت عضوی از خانواده گلکسی تب S8 محسوب می‌شود؛ لذا احتمالا از برخی جهات به مدل استاندارد گلکسی تب S8 شباهت خواهد داشت.

اکنون که این تبلت در وبسایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است؛ به‌نظر می‌رسد که تا موعد رونمایی رسمی از آن تنها چند روز یا چند هفته زمان باقی مانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی