دانشجویان برای ثبت‌نام درجشنواره دانشجوی نمونه تا15مهر فرصت دارند


دانشجویان برای ثبت‌نام درجشنواره دانشجوی نمونه تا15مهر فرصت دارند

شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: ثبت‌نام سی‌اُمین جشنواره دانشجوی نمونه تا ۱۵ مهرماه جاری ادامه دارد دانشجویان متقاضی می‌توانند در سامانه سجاد ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان خالدی‌فر روز پنجشنبه بیان کرد: جشنواره دانشجویی نمونه با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی، اخلاق حرفه‌ای و افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی دانشجویان با استعدادهای برتر علمی فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد سعی دارد تا با شناسایی نخبگان، الگوی دانشجوی نمونه و برتر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی معرفی کند.

خالدی‌فر تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری این جشنواره به‌صورت الکترونیکی انجام و فرآیند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برای این جشنواره ابتدا دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و دانشجویان برتر به‌عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد تأکید کرد: همچنین تعدادی از دانشجویانی که شرایط معرفی به رقابت مرحله دوم را کسب کنند برای شرکت در این مرحله به دبیرخانه مرکزی معرفی و پس از بررسی در جشنواره دانشجوی نمونه تجلیل می‌شوند.

خالدی‌فر اظهار داشت: تمامی دانشجویان ایرانی و بین‌الملل متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد اسلامی و فرهنگیان می‌توانند با مطالعه دقیق آئین‌نامه و شیوه‌نامه سال ۱۳۹۸ با مراجعه به سایتwww.portal.saorg.ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به سایت Nemooneh.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید