توزیع 3500 بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان استان قزوین


توزیع 3500 بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان استان قزوین

قزوین- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام گرفته ۳ هزارو ۵۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم آماده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابراهیم رسولی فرد اظهار کرد: ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس‌های درس با عنوان عدالت آموزشی و نصیب برابر از اهداف آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی است.

وی افزود: یکی از وظایف و برنامه‌های این سازمان بهره گیری از ظرفیت خیرین و افراد توانمند است تا بتوانیم به تحصیل و آموزش سایر دانش آموزان نیازمند کمک نمائیم.

این مسئول تصریح کرد: با کمک مسئولان آموزش و پرورش‌، کمیته امداد حضرت امام (ره)، مدیران مدارس و بهزیستی دانش آموزان نیازمند با حفظ آبرو و کرامت انسانی شناسایی شده و در بانک اطلاعاتی قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول افزود: به لطف خدا، کمک‌های جمع آوری شده از خیرین و با همکاری اداره آموزش و پرورش ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر شامل از جمله کیف، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی و سایر اقلام آموزشی آماده شد که مرحله اول این بسته‌ها به تعداد ۲ هزار بسته به ارزش یک میلیارد تومان در شهریورماه بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

رسولی فر در ادامه بیان داشت: در کنار بسته‌های لوازم التحریر، ۲۵۰ دست لباس مدرسه هم برای دانش آموزان نیازمند تهیه و در قالب طرح همکلاسی مهربان بین این عزیزان توزیع شد.

وی در پایان تاکید کرد: در مرحله بعدی طرح همکلاسی مهربان یک هزار و ۵۰۰ بسته نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است