7 ترفندهای جادویی آرایش صورت به وقت مهمانی‌های یهویی!


7 ترفندهای جادویی آرایش صورت به وقت مهمانی‌های یهویی!

ترفندهایی وجود دارد که به شما کمک می کند چطور یک آرایش مهمانی بی نظیر داشته باشید. اگر می خواهید تنها در چند دقیقه برای یک مهمانی آماده شوید.

7 ترفندهای جادویی آرایش صورت به وقت مهمانی‌های یهویی!

میس و مستر: آرایش‌کردن ترفندهای خاصی دارد که رعایت آن‌ها باعث می‌شود آرایش شما جذاب‌تر و بدون نقص به نظر برسد. یکی از زمان‌هایی که خانم‌ها به سراغ آرایش‌کردن می‌روند، در محل کار، مهمانی‌ها و مجالس دخترانه است. همه دوست دارند در محیط‌های مختلفی که در آن حضور دارند، جذاب و زیباتر به نظر برسند. در این مقاله در مورد ترفندهای آرایش مهمانی صحبت می‌کنیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید در چند دقیقه آرایشی زیبا داشته باشید. مطالبی که در این مقاله در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم به شرح زیر است:

  • ترفندهای آرایش صورت در مهمانی
  • ترفندهای آرایشی برای چشم
  • آرایش ابرو در مهمانی
  • آرایش لب در مهمانی
  • ترفندهای آرایشی برای فیکس‌کردن آرایش
  • آرایش ناخن
  • آرایش مو در مهمانی

ترفندهای آرایش صورت در مهمانی

شب قبل از مهمانی برای این که آرایش جذاب‌تری داشته باشید، روغن نارگیل به پوست‌تان بمالید و صبح از روی پوست‌تان پاک کنید. این کار باعث می‌شود پوست‌تان شاداب‌تر به نظر برسد. دقت کنید که اگر پوست چربی دارید، به جای روغن نارگیل می‌توانید از مرطوب‌کننده فاقد چربی استفاده کنید.

یکی از ترفندهای آرایشی برای بالا بردن ماندگاری آرایش روی صورت‌تان این است که قبل از آرایش می‌توانید مقدار کمی پودر بچه بزنید و سپس روی آن از کرم ضد آفتاب و کرم پودر استفاده کنید.

برای پوشاندن جوش‌های بزرگی که روی صورت می‌زند، مقداری پنکک را با کرم پودرتان مخلوط کنید و با انگشت آن را روی جوش بزنید.

برای این که بینی‌تان کوچک‌تر به نظر برسد، یک کانسیلر روشن بردارید و آن را از وسط ابرو تا نوک بینی بکشید و شروع به محو‌کردن آن کنید. سپس کانسیلر تیره‌تر را بردارید و کناره‌های بینی بکشید و سپس آن را محو کنید. اگر کانسیلر ندارید می‌توانید از کرم پودر روشن و برنزه استفاده کنید.

یکی از ترفندهای آرایشی برای بالا بردن ماندگاری آرایش روی صورت‌تان این است که قبل از آرایش می‌توانید مقدار کمی پودر بچه بزنید و سپس روی آن از کرم ضد آفتاب و کرم پودر استفاده کنید.

اگر پوست خشکی دارید، می‌توانید کمی روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل به کرم پودرتان اضافه کنید و سپس از آن استفاده کنید تا یک مرطوب‌کننده مناسب هم داشته باشید.

اگر بینی شما کشیده است و می‌خواهید آن را کوچک‌تر نشان دهید، یکی از ترفندهای پرکاربرد آرایش در مهمانی ها این است که نوک بینی را با کرم پودر تیره بپوشانید. اگر هم بینی پهنی دارید، دو طرف سوراخ بینی را کرم پودر تیره بزنید.

7 ترفندهای جادویی آرایش صورت به وقت مهمانی‌های یهویی!

ترفندهای آرایشی برای چشم

برای آرایش چشم‌ها در مهمانی حتما به این نکات توجه کنید. اگر هنگام ریمل زدن همیشه پشت چشمان‌تان به برس ریمل برخورد می‌کند، قبل از ریمل زدن با یک دست یک کاغذ پشت پلک‌تان نگه دارید و با دست دیگر شروع به ریمل زدن کنید. با این کار دیگر نیاز نیست نگران کثیف‌شدن پلک‌تان باشید.

یکی از ترفندهای آرایشی برای پرپشت‌تر نشان دادن مژه‌های‌تان این است که قبل از آرایش‌کردن مقداری پودر بچه یا سایه کرم رنگ به مژه‌های‌تان بزنید سپس روی آن ریمل بزنید.

برای این که ماندگاری سایه چشم را بالا ببرید، قبل از آرایش‌کردن مقداری کانسیلر پشت چشم بزنید و سپس روی آن سایه بزنید.

اگر ریمل‌تان خشک شده است، مقداری روغن زیتون به آن اضافه کنید و تکان دهید و سپس ریمل بزنید. همچنین می‌توانید قوطی ریمل را در طرف آب داغ به مدت یک ربع قرار دهید و سپس از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از قطره چشمی استفاده کنید. به این صورت که چند قطره از آن را درون ریمل خشک شده بچکانید و دو دقیقه محکم تکان دهید و سپس از ریمل‌تان استفاده کنید.

برای جلوگیری از خشک‌شدن ریمل، فرچه را درون آن بالا و پایین نکنید چون با این کار هوا را به داخل ریمل هدایت می‌کنید و باعث خشک‌شدن آن می‌شوید.

اگر چشمان ریزی دارید و می‌خواهید آن‌ها را درشت‌تر نشان دهید، درون پلک پایین از خط چشم سفید و پشت پلک بالا از خط چشم مشکی استفاده کنید.

اگر موهای مشکی دارید، یکی از ترفندهای آرایشی برای جذاب‌تر‌کردن چشم‌های شما، استفاده از سایه چشم تیره است. سایه چشم اسموکی بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

هرگز بعد از ریمل زدن از فرمژه استفاده نکنید چون باعث ضعیف‌شدن مژه‌های شما و ریزش آن‌ها می‌شود.

اگر می‌خواهید چشم های‌تان را زیباتر نشان دهید اما دوست ندارید ریمل بزنید، کمی وازلین به مژه‌های‌تان بزنید و سپس به کمک فرمژه آن‌ها را حالت‌دار کنید.

اگر بعد از ریمل زدن مژه های‌تان به هم چسبیده است، می‌توانید به کمک یکی از ترفندهای آرایشی کاربردی آن‌ها را از هم جدا کنید. یک مسواک تمیز را روی مژه‌های‌تان بکشید یا برس ابرو به آرامی روی مژه‌های‌تان بکشید تا از هم باز شوند.

برای جلوگیری از خشک‌شدن ریمل، فرچه را درون آن بالا و پایین نکنید چون با این کار هوا را به داخل ریمل هدایت می‌کنید و باعث خشک‌شدن آن می‌شوید.

اگر خط چشم‌تان خشک شده است، می‌توانید مقداری ژل آلوئه‌ورا به آن اضافه کنید و دوباره استفاده کنید.

آرایش ابرو در مهمانی

اگر هنگام برداشتن ابروهای‌تان با موچین، درد زیادی را متحمل می‌شوید، قبل از برداشتن ابرو ، به مدت دو الی سه دقیقه کمپرس یخ زیر ابروهای‌تان بذارید و سپس ابروهای‌تان را بردارید.

یکی از ترفندهای آرایشی برای مرتب‌کردن ابروهای‌تان این است که مقداری ژل آلوئه ورا را به برس ابرو بزنید و سپس آن را روی ابروهای‌تان بکشید.

7 ترفندهای جادویی آرایش صورت به وقت مهمانی‌های یهویی!

آرایش لب در مهمانی

ترفندهای آرایشی که به شما کمک می‌کند لب‌تان را زیباتر آرایش کنید در ادامه بیان کرده ایم:

اگر قبل از مهمانی متوجه شدید لب‌های شما خشک شده و پوسته‌های آن باعث می‌شود رژ لب‌تان زیبا به نظر نرسد، می‌توانید از مخلوط شکر و عسل استفاده کنید. این دو ماده را با هم مخلوط کنید و کمی از آن روی لب بمالید و به مدت دو دقیقه ماساژ دهید. سپس لب‌تان را با آب ولرم بشورید. اگر شکر یا عسل در دسترس ندارید، می‌توانید از خمیردندان برای این کار استفاده کنید.

اگر رژگونه پودری دارید و خرد شده است و دیگر قابل استفاده نیست، می‌توانید آن را با مقداری بالم لب مخلوط کنید تا به حالت خمیری درآید و سپس از آن به عنوان رژ لب استفاده کنید.

اگر لب‌های‌تان نازک است و می‌خواهید آن‌ها را بزرگ‌تر نشان دهید، درون لب‌ها را با یک مداد لب تیره خط بیندازید و سپس روی آن رژ بزنید.

برای این که رژ لب‌تان درخشش بیشتری داشته باشد، قبل از زدن رژ لب، بالم لب استفاده کنید و سپس روی آن رژ بزنید. این ترفند آرایشی باعث می‌شود لب شما درخشان‌تر به نظر برسد.

اگر می‌خواهید مداد لب شما پر رنگ‌تر شود، قبل از استفاده کمی آن را با فندک گرم و سپس استفاده کنید. این کار باعث نرم‌تر‌شدن مداد لب هم می‌شود.

اگر لب‌های‌تان نازک است و می‌خواهید آن‌ها را بزرگ‌تر نشان دهید، درون لب‌ها را با یک مداد لب تیره خط بیندازید و سپس روی آن رژ بزنید.

اگر سن بالایی دارید، خط لب خود را هم رنگ رژ لب‌تان انتخاب کنید چون خط لب تیره، نگاه‌ها را به سمت لب شما جلب می‌کند و باعث می‌شود چروک‌های دور لب شما به چشم بیاید.

ترفند‌های آرایشی برای فیکس‌کردن آرایش

یکی از ترفندهای آرایشی برای فیکس‌کردن آرایش مهمانی این است که مقداری ژل صاف شده آلوئه ورا را با گلیسیرین مخلوط کنید و سپس مخلوط به دست آمده را با آب مخلوط کنید. به قدری باید آب بریزید که به یک محلول رقیق تبدیل شود. سپس آن را درون یک قوطی اسپری بریزید و پس از آرایش روی صورت اسپری کنید.

آرایش ناخن

اگر لاک زدن برای‌تان سخت است و همیشه اطراف ناخن‌تان لاکی می‌شود، می‌توانید دور ناخن را با وازلین چرب کنید و سپس لاک بزنید تا راحت بتوانید اطراف ناخن را پاک کنید. همچنین می‌توانید یک گوش پاک کن را درون استون فرو ببرید و با دقت اطراف ناخن‌تان را تمیز کنید.

اگر می‌خواهید دوام لاک‌تان را بالا ببرید و پس از گذشت یکی دو روز، لاک از گوشه‌های ناخن‌تان جدا نشود، روی آن تاپ کت بزنید. اگر تاپ کت ندارید، می‌توانید لاک بزنید و پس از خشک شدن، روی آن برق ناخن بزنید.

اگر لاک‌تان خشک شده است، می‌توانید چند قطره استون به آن اضافه کنید و محکم تکان دهید و مجددا از لاک‌تان استفاده کنید.

7 ترفندهای جادویی آرایش صورت به وقت مهمانی‌های یهویی!

آرایش مو در مهمانی

برای این که موهای شما لخت و نرم باشد، می‌توانید از یکی از ترفندهای آرایشی مو استفاده کنید. در حمام بعد از شامپو زدن مقداری سرکه سیب را روی موهای خود بریزید و چند دقیقه صبر کنید و آن‌ها را فقط با آب بشورید.

7 ترفندهای جادویی آرایش صورت به وقت مهمانی‌های یهویی!

اگر می‌خواهید موهایی مجعد داشته باشید، موهای خود را به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و آن‌ها را دور یک مداد یا یک وسیله استوانه‌ای شکل بپیچید و سپس سشوآر بکشید.

صحبت آخر

در این مقاله در مورد ترفندهای آرایش در مهمانی که هر کسی آن را نمی‌داند صحبت کردیم و نکاتی را مطرح کردیم که هم برای ابزار آرایشی‌ای که دارید و هم برای آرایش‌کردن، به دردتان می‌خورد. اگر شما هم تجربه‌ای دارید یا از ترفند خاصی استفاده می‌کنید، در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی: 10 ترند آرایشی پاییزی برای داشتن ظاهری عالی: پاییز باید اینگونه آرایش کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی