تحقیر محمود عباس از سوی لاپید


تحقیر محمود عباس از سوی لاپید

منابع خبری فاش کردند که با وجود اصرار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تماس با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اما او علاقه ای برای جواب دادن به تلفن محمود عباس ندارد.

رسانه صهیونیستی واللا فاش کرد که با وجود اصرار محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان برای تماس تلفنی با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی اما واکنشی از سوی او برای این تماس با رئیس تشکیلات خودگردان به عمل نیامده و لاپید تمایلی به جواب دادن به تلفن محمود عباس ندارد.

بر اساس این گزارش تحرکات دفتر محمود عباس برای ترتیب این مکالمه تلفنی با شکست روبرو شده است.

خبر دیگر از فلسطین اینکه صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری، با مقاومت هرچه بیشتر فلسطینیان پاسخ داده خواهد شد.

صالح العاروری در اظهاراتی مطبوعاتی بر ضرورت اتحاد گروه‌های مقاومت در کرانه باختری علیه نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی برای دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد.

العاروری عنوان کرد که مقاومت در کرانه باختری معادله جدیدی را برقرار کرده بدین مضمون که هرگونه تجاوز و تعدی علیه مسجد الاقصی، با عملیات‌های قهرمانانه مقاومتی و با گلوله پاسخ داده خواهد شد.

وی اشاره کرد که وحدت و یکپارچگی مقاومت ادامه دارد و تقویت خواهد شد تا سرتاسر کرانه باختری را در برگیرد و اشغالگران اسرائیلی را در هر نقطه از اراضی اشغالی هدف قرار خواهد داد تا آن‌ها را به کلی ریشه‌کن کند.

تحقیر محمود عباس از سوی لاپید

العاروری ضمن درود به شهدای جنین که ثابت کردند ملت فلسطین به خاطر دین و وطنش جانفشانی خواهد کرد، اعضای سرویس‌های امنیتی در کرانه باختری را به رهایی از بند پیمان شوم اوسلو و پیوستن به صف مبارزه مسلحانه علیه اشغالگران و دفاع از ملت خویش فراخواند.

وی در پیامی به اشغالگران اسرائیلی تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین هرگز اجازه نخواهند داد خون و مقدسات فلسطین همچون کالایی در دست احزاب اسرائیلی برای پیروزی در انتخابات و جلب رضایت صهیونیست‌های افراطی باشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر