اتفاقات دیروز را برای فرزندان امروز تشریح کنیم


اتفاقات دیروز را برای فرزندان امروز تشریح کنیم

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باید نقش راهبردی دیروزشان در جنگ سخت را امروز در عرصه جنگ نرم ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز پنج شنبه در همایش خط مقدمی‌ها ویژه فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: شهدای کردستان مظلوم ترین شهدای انقلاب بودند اما سهمشان در انقلاب اسلامی برجسته است.

وی افزود: آنچه اتفاق افتاد رؤیا نبود و حتی یک رؤیای صادقه هم نبود بلکه یک واقعیت صادقه بود که توسط نیروهای جان بر کف انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آن‌هایی که آسمانی شدند برای همیشه تاریخ ماندگار شدند و آن‌هایی که آزاده شدند الان آزاده هستند و آن‌هایی که جانباز شدند با خدا معامله کردند.

سردار حسینی افزود: عمر همه انسان‌ها یک بازه زمانی دارد و امروز وظیفه داریم که حوادث دوران دفاع مقدس و اتفاقات دیروز را برای فرزندان امروز انقلاب بیان کنیم تا از تحریف واقعیت‌ها توسط دشمنان جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما امامزادگان عشق هستند که بسیاری از مردم از آنها حاجت می‌گیرند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: هر کدام از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان الگوهای عینی ایثار و فداکاری در جامعه قلمداد می‌شوند.

سردار حسینی افزود: یک بخش جهاد تبیین به دوران دفاع مقدس و بخشی دیگر هم به مسائل روز بر می‌گردد چون برخی‌ها تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار می‌گیرند چون دشمن می‌داند که از جنگ سخت نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دهه هشتادی‌ها باید در مکتب جبهه تربیت شوند و با فرهنگ اسلامی آشنا شوند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باید نقش راهبردی دیروزشان در جنگ سخت را امروز در عرصه جنگ نرم ایفا کنند.

سردار حسینی افزود: میوه شیرین ایثار و شهادت نسل‌های گذشته انقلاب را باید دهه نودی ها بچینند و نگذاریم که دشمنان از نسل آینده ساز جامعه ما انتقام شکست‌هایشان را بگیرند.

وی اظهار داشت: دشمن لجوجی داریم که فقط منافع مالی برایشان مهم است و کشتن اقشار مختلف برایشان اهمیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟