ایستادگی و مقاومت ملت ایران برای نسل های جامعه تبیین شود


ایستادگی و مقاومت ملت ایران برای نسل های جامعه تبیین شود

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خواستار تبیین و انتقال درس های ایستادگی و مقاومت ملت ایران به نسل های امروز و آینده جامعه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر پنجشنبه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به حول و قوه الهی و به رغم همه دشمنی‌های دشمنان در روزهای اخیر، ویژه برنامه‌های چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان مازندران باشکوه برگزار شد و یک بار دیگر مردم دیار علویان در پاسداشت حماسه‌های رزمندگان و شهدا سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس حاصل ایثار، مقاومت، رشادت، جهاد و از خودگذشتگی مردان وارسته و به خدا پیوسته‌ای است که برای دفاع و حفظ ارزشها و آرمانهای دینی و الهی در میدان هشت سال دفاع مقدس عاشقانه و دلاورانه حاضر شدند، گفت: مجاهدت این مردان عاشق همیشه و همواره در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

سردار ملکی به نقش رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و بیان داشت: آنچه که ملت عزیز ایران اسلامی را پیروز میدان هشت سال دفاع مقدس کرد، ایمان و توکل به خدا، ولایتمداری، استقامت و ایستادگی در برابر ظلم ظالمین و استکبار جهانی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در غرب و جنوب ایران رشادتهای بی‌بدیل و بی‌نظیر خلق کردند، ادامه داد: عرصه دفاع مقدس میدانی برای به ثمر نشستن تفکر انقلابی و عاشورایی ملت ایران اسلامی و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در طی ۴۳ سال عمر برکت انقلاب اسلامی برای نابودی و براندازی این نظام دست به توطئه‌ها و دسیسه‌هایی زده است، گفت: نقشه‌های شوم دشمنان در تمام این سال‌ها ناکام ماند و امروز به لطف الهی و با قدرت و اقتدار دست برتر در همه زمینه‌ها را داریم و همه آن را مدیون شهدا هستیم.

سردار ملکی با بیان اینکه پیشرفت‌های حاصل امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و مقاومت رزمندگان اسلام هستیم، اظهار داشت: امروز وظیفه داریم در جهاد تبیین، دستاوردها و اندیشه‌های ناب اسلامی و فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل‌های امروز و آینده بازگو کنیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: ملت مسلمان و دیندار ایران اسلامی اهانت و جسارت به مقدسات دین و پرچم جمهوری اسلامی ایران را برنمی‌تابد و منافقین و ایادی غرب فکر تجزیه ایران عزیز را باید به گور ببرند چراکه جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید محافظت می‌شود و پرچم الله بر فراز این کشور با اقتدار برافراشته خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس