ارائه خدمات به ناشنوایان در کتابخانه‌های عمومی مرهون تلاش‌ کتابداران فعال است


ارائه خدمات به ناشنوایان در کتابخانه‌های عمومی مرهون تلاش‌ کتابداران فعال است

مهدی رمضانی به مناسبت ۸ مهرماه (۳۰ سپتامبر) روز جهانی ناشنوایان ضمن سپاسگزاری از خدمات کتابداران فعال و پرتلاش بخش ناشنوایان کتابخانه های عمومی کشور این روز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن پیام به این شرح است:

هر ساله، روز هشتم مهرماه (۳۰ سپتامبر) را در تقویم جهانی و کشورمان به نام روز جهانی ناشنوایان گرامی می‌دارند. در این خصوص، ارائه خدمات به ناشنوایان در بخشی از کتابخانه‌های عمومی کشور، فرصت دسترسی به اطلاعات مناسب و استفاده از خدمات کتابخانه‌ها را همانند سایر افراد جامعه برای عموم ناشنوایان و کم‌شنوایان ایجاد کرده است.

برقراری ارتباط و ارائه خدمات کتاب و اطلاع‌رسانی به ناشنوایان به دلیل دشواری‌های ناشی از اختلالات و ناتوانی‌های زبانی و شنوایی، علاوه بر داشتن دانش حرفه‌ای، نیازمند بکارگیری مهارت‌های ارتباطی با نگرش مثبت، اهتمام ویژه در کار و دارا بودن صبر و بردباری بسیار است.

قدر مسلم، ارائه خدمات به ناشنوایان در کتابخانه‌های عمومی، مرهون تلاش‌های صادقانه کتابداران فعال در این حوزه و نقش مؤثر آنان است که با وظیفه‌شناسی، وسعت نظر و فداکاری، زمینه ارائه و گسترش این خدمات را در کتابخانه‌های عمومی فراهم کرده‌اند.

بدین مناسبت، روز جهانی ناشنوایان را خدمت همکاران کم‌شنوا و ناشنوای شاغل در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تبریک می‌گویم و از مساعی، کار خیر و خدمات ارزشمند یکایک همکاران فعال در حوزه خدمات به مخاطبان و اعضای ناشنوا و کم‌شنوای کتابخانه‌های عمومی کشور، تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم با همکاری و همراهی هم بتوانیم خدمتگزار عموم افراد جامعه بویژه اقشار خاص ناشنوایان در کتابخانه‌های عمومی باشیم؛ ان‌شاءالله.

مهدی رمضانی
دبیرکل

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج