معرفی 160 متخلف حوزه محیط زیست به مراجع قضایی در اردبیل


معرفی 160 متخلف حوزه محیط زیست به مراجع قضایی در اردبیل

اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ۱۶۰ متخلف حوزه محیط زیست در نیمه اول سال‌جاری به مراجع قضایی در اردبیل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قاسم پور پیش از ظهر پنجشنبه در نشست تشریح برنامه‌های ۶ ماهه نخست سال‌جاری اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۶۰ متخلف حوزه محیط زیست در این استان به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت از چندین مورد صید و شکار غیرمجاز پیشگیری شد، افزود: در نیمه نخست سال ۳۰ قبضه سلاح از متخلفان شکار کشف و ضبط شده که از این تعداد ۱۲ قبضه اسلحه غیرمجاز و ۱۸ قبضه اسلحه نیز مجاز بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: صید و شکار غیرمجاز، زنده‌گیری حیات وحش، تعلیف غیرمجاز دام و تخریب منابع زیست محیطی و ایجاد آلودگی از جمله تخلفات انجام شده در حوزه محیط زیست استان اردبیل است.

قاسم‌پور با اشاره به صدور ۲۹۲ مورد اخطاریه در راستای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل به صورت شبانه روز در مناطق تحت مدیریت و آزاد استان حضور دارند.

وی با بیان اینکه با متخلفان زیست محیطی بدون اغماض طبق قانون برخورد می‌شود، گفت: از مردم و دوستداران محیط زیست تقاضا می‌کنیم هرگونه تخلفات زیست محیطی را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !