دشمن در جنگ شناختی به دنبال خدشه به فرهنگ ایثار و شهادت است


دشمن در جنگ شناختی به دنبال خدشه به فرهنگ ایثار و شهادت است

اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به جوانان است به همین دلیل خدشه به فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح پنجشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: خانواده معظم شهدا نور چشم ملت ایران هستند و پیگیری مطالبات و دغدغه‌های آنها توسط بنیاد شهید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پرچم ایثار و شهادت ضامن سربلندی و عزت ملت ایران و پیشرفت نظام اسلامی در گرو برافراشته ماندن این پرچم است، ادامه داد: ملتی که شهادت داشته باشد تسلیم و شکست برای آن بی معنا خواهد بود و توطئه‌های دشمن نمی‌تواند بر این ملت اثرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ارادت ویژه ملت ایران به شهدا و جریان ایثار و شهادت نشان از زنده بودن فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در جامعه دارد و جریان ایثار و شهادت همواره باید در جامعه زنده و پویا بماند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به جوانان است به همین دلیل خدشه به فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار دارد.

دری نجف آبادی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باعث خواهد شد ملت ایران از پیچ بزرگ تاریخی به سلامت و با موفقیت عبور کند و فتح قله‌های بلند پیروزی در گرو الگوگیری از این فرهنگ غنی در جامعه است.

وی با تاکید بر نقش بنیاد شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: شهدا الگوهای واقعی و الهام بخش هستند و امروز نسل جوان و نوجوان جامعه نیازمند معرفی و تبیین سیره شهدا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها