پیگیری مصوبات سفرهای استانی اولویت بنیاد شهید است


پیگیری مصوبات سفرهای استانی اولویت بنیاد شهید است

اراک - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سفرهای استانی هیئت دولت فرصتی مناسبی را برای پیگیری مطالب مردمی فراهم می‌کند و پیگیری مصوبات این سفرها یکی از اولویتهای بنیاد شهید است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا دلسوزان واقعی نظام اسلامی هستند و حضور مسئولین بنیاد شهید میان مردم و این خانواده‌ها برای شنیدن مطالبات و دغدغه‌های آنان است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با سفر به مناطق مختلف کشور میز خدمت بنیاد شهید نیز در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود، گفت: پیگیری مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت از اولویت‌های مهم میزهای خدمت بنیاد است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: سفرهای استانی فرصتی مناسبی را برای در بین مردم بودن و پیگیری مطالباتشان فراهم می‌کند و دولت نیز قدر این فرصت ارزشمند را به‌خوبی می‌داند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: وظیفه ما پاسخ به نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران است و از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات و تحقق خواسته‌های این قشر استفاده می‌شود.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این دیدار اظهار کرد: دولت سیزدهم با مشکلات قدیمی فراوانی دست به گریبان است که بخشی از آن مسائل حوزه ایثارگری است.

وی ادامه داد: مردم از دولت انتظار دارند مسائل و مشکلات با همدلی و سرعت بیشتری رفع شود.

گفتنی است حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با نمایندگان تشکل‌های شاهد و ایثارگر و حضور در اجلاسیه شهدای شهرستان فراهان از برنامه‌های قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در استان مرکزی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد