برگزاری مرحله نهایی دومین دوره مسابقات قرآن مشکات با حضور مجازی قاریانی از 73 کشور


برگزاری مرحله نهایی دومین دوره مسابقات قرآن مشکات با حضور مجازی قاریانی از 73 کشور

مرحله نهایی دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات در رشته‌های قرائت تقلیدی و حفظ کل با حضور مجازی قاریانی از ۷۳ کشور در فرهنگسرای قرآن درحال برگزاری است.

به گزارش حبرگزاری شبستان، رحله نهایی دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات در رشته‌های قرائت تقلیدی و حفظ کل با حضور مجازی قاریانی از ۷۳ کشور در فرهنگسرای قرآن درحال برگزاری است. مرحله نهایی این دوره از مسابقات با حضور ۱۵۳ نفر شرکت‌کننده برگزیده در مرحله مقدماتی، از امروز ۷ تا ۱۱ مهر با حضور داوران بین‌المللی قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. داوری بخش آقایان تا دهم این ماه و بخش بانوان ۱۱ مهر انجام خواهد شد.


در این دوره بیش از هزار شرکت‌کننده از ۷۳ کشور در بخش مقدماتی حضور پیدا کردند که براساس داوری انجام شده ۱۵۳ نفر به مرحله نهایی این بخش راه پیدا کردند.

داوری مرحله نهایی از امروز پنجشنبه ۷ مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ با حضور داورانی از جمله محمدحسین سبزعلی به عنوان رییس هیئت داوران و حسین اخوان اقدم، مسعود نوری، محمدرضا پورزرگری، مسعود سیاح گرجی، حسین ربیعیان و احمد زرنگار در بخش آقایان و فاطمه شیرازی، معصومه نظری، نجات صحاف و... در بخش بانوان برگزار می‌شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور