توقیف کامیون‌های حامل مرغ فاقد مجوز در گیلان


توقیف کامیون‌های حامل مرغ فاقد مجوز در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند، اظهار داشت: حمل دام و طیور باید با اخذ مجوز‌های لازم انجام...

توقیف کامیون‌های حامل مرغ فاقد مجوز در گیلانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند، اظهار داشت: حمل دام و طیور باید با اخذ مجوز‌های لازم انجام شود.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال طیور فاقد مجوز به خارج از استان توسط تعدادی کامیون، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس نسبت به کنترل محور‌های مواصلاتی اقدام و خودرو‌های مورد نظر را در مسیر رشت - رودبار شناسایی و متوقف کرد، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۱۰ هزار و ۶۷۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی ۱۵ تن و ۸۰۵ کیلوگرم کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهمان ۲۸، ۳۱، ۳۶، ۳۷ و ۴۶ ساله با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند