شناسایی 231 طرح مشارکتی شهرداری تهران


شناسایی 231 طرح مشارکتی شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا زاکانی در مراسم معارفه لطف الله فروزنده معاون جدید مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و تکریم ابوالفضل فلاح معاون پیشین این معاونت گفت: در گام و سال اول مدیریت شهری در زمینه جنبه‌های مشارکتی اقدامات...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا زاکانی در مراسم معارفه لطف الله فروزنده معاون جدید مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و تکریم ابوالفضل فلاح معاون پیشین این معاونت گفت: در گام و سال اول مدیریت شهری در زمینه جنبه‌های مشارکتی اقدامات بسیار خوبی از جمله شناسایی ۲۳۱ طرح انجام شد.

شهردار تهران افزود: در گام و سال اول مدیریت شهری از گردنه‌هایی مانند تنش مالی و رکود در شهر عبور کردیم. تدابیر آقای فلاح در معاونت مالی باعث شد که ۹۹ درصد منابع نقد و غیر نقد را تأمین کنیم و در کنار آن سامان یافتگی بحث دستمزد پرسنل، فرصتی برای ما فراهم کرد که بتوانیم بدون دغدغه پرداخت حقوق شان را داشته باشیم.

علیرضا زاکانی با بیان اینکه اصلاح رویه‌ها و ایجاد شرایط مناسب برای استیفای حق و حقوق شهر در این یک سال انجام شد، افزود: به عنوان مثال در بازپس گیری املاک، بحث ارزش افزوده و دریافت امکانات از طریق دولت و تزریق آن به مجموعه و نیز تصحیح روند‌ها و رویه‌ها شرایط را برای ما مطلوب‌تر کرد.

شهردار تهران عبور از ابهامات و ایجاد شفافیت را سرفصل دیگری از اقدامات برشمرد و افزود: این کار‌ها انجام شد تا بر اساس آن از بسیاری از مفسده‌ها جلوگیری شود و نیز گام‌های موثری دیگری مانند خرید از بورس و ارائه املاک به صورت شفاف در بورس برداشته شود.

علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه در مبحث مالی از آنچه شورا ما را مکلف کرده بود، عبور کردیم، گفت: ساماندهی مالی و اقتصادی باید طوری رقم بخورد تا ما بتوانیم در کنار جنبه مالی که نیاز به انتظام و دقت دارد، یک بازی بزرگ تعریف کنیم که در آن مولدسازی حرف اول را بزند.

شهردار تهران افزود: یکی از کار‌های خوبی که سال گذشته شروع شده و نیاز به تشدید دارد، تعیین تکلیف و بستن پرونده‌های باز است. البته همچنان در حوزه مشارکت ها، املاک و دیگر بخش‌ها پرونده‌های باز وجود دارد که باید بسته شود.

به گفته علیرضا زاکانی، ۹۰طرح کلان در ۴ تحول از جمله تحول کالبدی، تحول درون شهرداری، تحول نرم و تحول فناورانه تعریف شده که جهت گیری آن‌ها نیز مشخص است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس