اجرای طرح‌های عمرانی استان بوشهر براساس مطالبات مردم تسریع می‌شود


اجرای طرح‌های عمرانی استان بوشهر براساس مطالبات مردم تسریع می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهرگفت: اجرا و تکمیل طرح‌های عمران شهری و روستایی بر اساس مطالبات مردم تسریع می‌ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشی بندر دیر با بیان اینکه اجرا و افتتاح طرح‌های عمرانی در همه ایام سال ادامه دارد، اظهار داشت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در استان بوشهر مختص ایام ویژه از جمله هفته دولت و دهه فجر نیست، بلکه در همه ایام سال شاهد بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها خواهیم بود.

وی گفت: توسعه عمران شهری و روستایی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و امسال ظرفیت اعتباری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر افزایش یافته است.

استاندار بوشهر کمک به ظرفیت اعتباری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را مورد تأکید قرار داد گفت: در راستای توسعه عمران شهری و روستایی به ظرفیت اعتباری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کمک می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: طرح‌های عمران شهری و روستایی بر اساس مطالبات مردم تسریع می‌یابد که افتتاح زمین چمن مصنوعی توسط شهرداری بندر دیر در این راستا است.

استاندار بوشهر یادآور شد: کمک اعتباری به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان باید فقط صرف طرح‌های عمرانی شهرها و روستاها شود.

اجرای طرح ماندگار در شهرهای استان بوشهر

وی از اجرا طرح ماندگار در شهرها خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری‌های ۴۰ گانه استان بوشهر امسال یک طرح و کار ماندگار در شهرها اجرا می‌کنند.

در این آئین شهردار دیر گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشی شهر دیر با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان اجرا شده است و در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد