آتش سوزی مهیب و عمدی در یکی از بزرگترین پاساژ‌های پردیس+ فیلم


آتش سوزی مهیب و عمدی در یکی از بزرگترین پاساژ‌های پردیس+ فیلم

مهدی درفکی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با اشاره به حریق گسترده در یکی از بزرگترین پاساژ‌های شهرستان پردیس گفت: با حضور ۷ ایستگاه آتش نشانی و استفاده از ۷۰ هزار لیتر آب پس از ۵ ساعت تلاش، آتس گسترده پاساژ امید پردیس اطفاء شد.

مهدی درفکی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در خصوص زمان شروع و اتمام آتش سوزی پاساژ امید پردیس، اظهار کرد: حریق پاساژ امید پردیس از طریق سامانه ۱۲۵ به سازمان آتش‌نشانی پردیس اعلام و بلافاصله ایستگاه شماره ۳ به دلیل نزدیکی به این منطقه به محل آتش‌سوزی اعزام شد.

وی گفت: پس از حضور آتش‌نشانان و مواجهه با آتش سوزی بزرگ و یکپارچه، ایستگاه‌های شماره یک، خرمدشت و فاز ۱۱ را به محل اعزام و سپس نیروهای کمکی از آتش نشانی‌های بومهن و رودهن با مخازن آب پشتیبانی به محل مراجعه و در کل ۷ ایستگاه اقدام به اطفاء این حریق گسترده کردند.

درفکی افزود: در این عملیات ۷۰ هزار لیتر آب مصرف شد و پس از ۴۵ دقیقه شعله زنی اولیه انجام و تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز لکه‌گیری، تفکیک و جداسازی‌ها انجام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و فقط دو آتش‌نشان به دلیل دودگرفتگی با کمک عوامل اروژانس که در محل حضور داشتند به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی اضافه کرد: در این حریق به ۱۳ واحد تجاری که در ضلع شرقی بودند آتش سرایت کرد و به دلیل آتش گرفتن نمای کامپوزیت و شکستن شیشه‌ها بود که حریق به داخل سرایت کرده و باعث وسعت آتش‌سوزی شد، اما با ورود عوامل آتش‌نشانی از سرایت آتش به ضلع غربی و نقاط دیگر جلوگیری به عمل آمد.

درفکی بیان کرد: دلیل سرعت گرفتن این حریق آتشزا بودن کامپوزیت نمای ساختمان و انفجار لوله‌های گاز بود که با حضور عوامل اداره گاز و قطع انشعابات از شدت شعله‌های آتش کاسته و روند اطفاء حریق سرعت گرفت.

در فیلم دوربین های مداربسته نحوه آتش زدن یکی از مغازه ها توسط یک فرد مشخص است که بلافاصله پس از این عمل مجرمانه و وارد کردن خسارت زیاد به کسبه و مردم از محل متواری می شود و در ادامه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور پیدا می کنند.


حجم ویدیو: 32.40M | مدت زمان ویدیو: 00:03:46

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!