ایجاد 20 هزار فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان شرقی تا پایان سال


ایجاد 20 هزار فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان شرقی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدمرتضی بختیاری، در دیدار با عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی افزود: سال گذشته استان آذربایجان شرقی موفق به ایجاد ۱۹ هزار و ۵۲۴ فرصت شغلی شد و برای امسال نیز ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی هدف‌گذاری شده که در ۶...

ایجاد 20 هزار فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان شرقی تا پایان سالبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدمرتضی بختیاری، در دیدار با عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی افزود: سال گذشته استان آذربایجان شرقی موفق به ایجاد ۱۹ هزار و ۵۲۴ فرصت شغلی شد و برای امسال نیز ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی هدف‌گذاری شده که در ۶ ماهه اول ۱۰ هزار و ۴۰۰ مورد محقق شده است.
وی با تاکید بر اهمیت پرداخت به موقع تسهیلات ازسوی بانک‌ها گفت: در استان آذربایجان شرقی ۱۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی نیاز داریم که تا پایان شهریور ۴۸۸ میلیارد تومان محقق شده است.
آقای بختیاری با قدردانی از مردم و خیران آذربایجان شرقی در کمک به محرومان ادامه داد: با کمک مردم نیکوکار به لطف الهی فقر آشکار در استان آذربایجان شرقی به چشم نمی‌خورد.
وی درخصوص تامین مسکن روستایی نیز گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ در آذربایجان شرقی روستایی بدون مسکن نخواهد بود.
رئیس کمیته امداد تاکید کرد: امسال ۶۴۰ واحد مسکن برای مددجویان ساخته شده و ۷۰۰ واحد نیز درحال ساخت است که تا پایان سال تکمیل می‌شود.
بختیاری افزود: درصورت واگذاری زمین در شهر‌ها نیز آماده هستیم برای خانواده‌های تحت پوشش درقالب نهضت ملی مسکن، واحد مسکونی تامین کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: این استان سرآمد کشور در حوزه امور خیریه است و همین باعث شده در سطح شهر‌ها مقوله‌ای به نام معتاد متجاهر و و کودکان کار خیابانی و متکدیان وجود نداشته باشد.
عابدین خرم خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای ما تنها یک نهاد حمایت‌گر محسوب نمی‌شود بلکه در جایگاه بازوی تولید کشور است و همواره در تصمیمات و طرح‌های اقتصادی نقش ویژه‌ای دارد.
وی با اشاره به اینکه شورای عالی مسکن در آذربایجان شرقی آمادگی واگذاری زمین در شهر‌ها برای ساخت مسکن مددجویان را دارد خاطرنشان کرد: برخی از طرح‌های مسکن مهر استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد، متقاضی ندارد و ما با شرایط و تسهیلات مناسب می‌توانیم آن را دراختیار کمیته امداد قرار دهیم.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: کمیته امداد در استان از اقبال و اعتماد عمومی برخوردار است و درخصوص اشتغال‌زایی و آموزش مهارت به جوانان جویای کار می‌تواند کمک حال ما باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن