ایثار و شجاعت ویژگی برجسته و بارز آتش‌نشانان است


ایثار و شجاعت ویژگی برجسته و بارز آتش‌نشانان است

کرمانشاه- شهردار کرمانشاه با اشاره به نیاز شرایط جسمی و روحی ویژه برای آتش نشان شدن، گفت: شجاعت و ایثار ۲ مشخصه برجسته و بارز آتش نشانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نوروزی شهردار کلانشهر کرمانشاه ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان نمونه که با حضور معاونت عمرانی استاندار، فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: آتش نشان شدن شرایط ویژه جسمانی و روحی می‌خواهد.

وی افزود: ایثار و شجاعت که ۲ مشخصه بارز آتش نشانان است از آمادگی جسمانی و اعتقاد انسانی سرچشمه می‌گیرد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با اشاره به غلبه روحیه ایثار و مادی گرایی در آتش نشانان، تصریح کرد: توان و آمادگی آتش‌نشانان، آرامش‌بخش شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر از اجر اخروی تلاش‌های آتش‌نشانان بگذریم، اثرگذاری اقدامات آنان در خارج کردن اضطراب و استرس از حادثه دیدگان قابل چشم پوشی نیست.

نوروزی ادامه داد: تأمین رفاهیات برای آتش‌نشانان در دیگر جوامع انسانی همواره مورد تاکید بوده و در کشور ما نیز همواره سعی بر این بوده رفاهیات آتش‌نشانان تأمین شود.

وی با تاکید بر استمرار اقدامات پیشگیرانه مجموعه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، از توجه ویژه به مبحث آموزش در حوزه خدمات ایمنی و اطفا حریق سخن گفت و از تأسیس یک مرکز آموزشی برای مجموعه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در کرمانشاه و در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شهردار کرمانشاه همچنین در پایان از آمادگی نسبی مجموعه آتش‌نشانی کرمانشاه برای گذر از بحران‌های احتمالی با کمترین خسارت جانی و مالی برای شهروندان خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!