پوتین ستاره فوتبال روسیه را سرباز کرد!/عکس


پوتین ستاره فوتبال روسیه را سرباز کرد!/عکس

ستاره سابق تیم ملی روسیه و باشگاه اورتون به سربازی فراخوانده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دینیار بیلیالتدینوف، ستاره روس اسبق تیم اورتون از سوی ولادیمیر پوتین برای جنگ به روسیه فراخوانده شده است. این اتفاق درحالی رخ داده که بازیکنان تیم ملی روسیه پس از انجام یک مسابقه در قرقیزستان از بازگشت به کشور خودداری کرده‌اند؛ دلیل این حرکت هم تصمیم ولادیمیر پوتین برای ارسال ۳۰۰ هزار سرباز برای جنگ اوکراین است.

پوتین ستاره فوتبال روسیه را سرباز کرد!/عکس

نشریه سان در گزارشی نوشت که رینات، پدر ستاره سابق تیم ملی روسیه اعلام کرده فرزندش احضاریه‌ای از دفتر نام‌نویسی سربازان دریافت کرده است. او مدعی شده با توجه به سن دینیار، یک تناقض وجود دارد و فرزندش در سن ۱۸ سالگی خدمت خود را انجام داده است. براساس قانون افراد تا ۳۵ سال باید فراخوانده شوند و همین امر باعث ابهاماتی شده است.

دیوید مویس، سرمربی سابق اورتون در سال ۲۰۰۹ برای جذب این ستاره ۹ میلیون پوند هزینه کرد و دینیار ۵۸ بار با لباس تافی‌ها در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت و ۸ گل هم به ثمر رساند. بیلیالتدینوف که با تیم ملی روسیه به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۰۸ هم رسیده بود در سال ۲۰۱۸ با لباس تراکای لیتوانی از فوتبال خداحافظی کرد. او اکنون عضو کادر فنی تیم رودینا مسکو در دسته دوم فوتبال روسیه است.

پوتین ستاره فوتبال روسیه را سرباز کرد!/عکس

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

کد خبر 1678712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی