هشدار پلیس؛ مراقب معابر خلوت تهران باشید


هشدار پلیس؛ مراقب معابر خلوت تهران باشید

سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: در حال حاضر بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودرو‌ها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در مابقی معابر خلوت، ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبح گاهی شهر تهران تردد نمائید.

سرهنگ شریفی تاکید کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی از رانندگان خواست در معابر خلوت مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند و همیشه و در همه حال با سرعت مقرره و حتی کمتر از آن در معابر خلوت تردد نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022