فکر می‌کردم شایعه است/ اصلا باورم نمی شد چلسی من را می‌خواهد


فکر می‌کردم شایعه است/ اصلا باورم نمی شد چلسی من را می‌خواهد

گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه قبل گابریل اسلونینا، دروازه بان 18 ساله آمریکایی، راهی چلسی شد. اسلونینا در ابتدا مورد توجه رئال مادرید نیز قرار داشت اما رئال پس از ماندنی شدن آندری لونین، قید خرید او را زد. اسلونینا در نهایت تصمیم گرفت که شیکاگوفایر را به مقصد لندن ترک کند و گام بزرگی در دوران فوتبالش بردارد. چلسی با اسلونینا قراردادی ۶ ساله تا ۲۰۲۸ امضا کرده و به او اجازه داده است که تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی به صورت قرضی در شیکاگو فایر بماند. باشگاه انگلیسی برای جذب اسلونینا با احتساب پاداش ها ۱3 میلیون یورو به شیکاگو فایر پرداخت خواهد کرد.

فکر می‌کردم شایعه است/ اصلا باورم نمی شد چلسی من را می‌خواهد

اسلونینا در ابتدا باور نداشت که چلسی خواهان او است و تصور می کرد همه اخبار در مورد انتقال او، شایعه‌ای بیش نیستند. او در این رابطه گفتدوستانم همیشه شایعات اینترنتی در مورد انتقالم به باشگاه های بزرگ اروپایی برایم ارسال می کردند. هنوز هم انتقال به چلسی برایم کمی عجیب است چون چلسی یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست و وقتی به این فکر می کنم که از کجا شروع کردم تا به این نقطه رسیدم، همه چیز غیر قابل باور می شود.»

فکر می‌کردم شایعه است/ اصلا باورم نمی شد چلسی من را می‌خواهد

اسلونینا ادامه دادزمانی که پتر چک(مشاور فنی وقت چلسی) تماس گرفت، فکر کردم یکی از دوستانم در حال شوخی با من است. باید خوب گوش می دادم تا مطمئن شوم. خوشبختانه تلفن را قطع نکردم. اصلا باورم نمی شد که در حال صحبت با پتر چک هستم و برایم غرورانگیز بود. او از من شناخت خوبی داشت و بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. همچنین خوشحالم که چلسی حالا مالکان آمریکایی دارد و می خواهم ثابت کنم که در انتخاب من اشتباه نکرده اند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز