هشدار جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی


هشدار جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ادامه جنایاتش در حق ملت فلسطین هشدار داد.

طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری رود اردن به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تشدید تنش و تعرض و ادامه جنایاتش در حق ملت فلسطین هشدار داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شهاب نیوز، طارق عزالدین این هشدار را پس از آن داد که آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با طرح ترور هوایی مردم و رهبران فلسطینی در کرانه باختری رود اردن موافقت کرد.

عزالدین گفت: تهدید رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر احیای سیاست ترور‌ها، یک سیاست شکست خورده و ناکام است و مقاومت فلسطینی با همه توان و ابزار موجود از نفوذ و تجاوزگری صهیونیست‌ها جلوگیری می‌کند.

او افزود: رژیم صهیونیستی مستاصل و بحران زده شده و با یک مقاومت جانانه در عرصه میدانی مواجه شده است. مقاومتی که آن را خسته و پوشالی بودن نظام امنیتی آن را ثابت کرده است. رژیم صهیونیستی از مقابله با مبارزان فلسطینی می‌هراسد و این دلیلی بر شکست امنیتی و نظامی آن است.

این مقام مسئول جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری رود اردن خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی خواه با توسل به هواپیما یا تانک همچنان ادامه دارد، ولی هیچ یک از این‌ها نتوانسته است عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین را در هم شکند. مقاومت فلسطین دست بسته باقی و بی تفاوت نخواهد ماند.

عزالدین، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل تحولات جاری در مسجد الاقصی و یورش‌ها و ترور‌ها در مناطق و شهر‌های مختلف کرانه باختری رود اردن دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای داشتن عمر سالم و طولانی از میوه‌ها و سبزیجات غافل نشوید