دادستان قزوین: پرونده‌های متهمان حوادث اخیر با سرعت و قاطعیت بررسی می‌شود


ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با تشکیل یک کمیته، پرونده‌های مربوط به متهمان اغتشاشات اخیر با حضور نماینده دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و ضابطین قضایی بر اساس موازین شرعی،قانونی و با سرعت، دقت و قاطعیت لازم مورد بررسی کارشناسی قرار...

دادستان قزوین: پرونده‌های متهمان حوادث اخیر با سرعت و قاطعیت بررسی می‌شود

ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با تشکیل یک کمیته، پرونده‌های مربوط به متهمان اغتشاشات اخیر با حضور نماینده دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و ضابطین قضایی بر اساس موازین شرعی،قانونی و با سرعت، دقت و قاطعیت لازم مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین حسین رجبی روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای بخشنامه دادستان کل کشور مبنی بر تعیین و تکلیف حوادث و بازداشتی های اغتشاشات اخیر و ایجاد هماهنگی و تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده های متهمین؛ کمیته مربوطه در دادسرای قزوین تشکیل شد.

وی با اشاره به تسریع در رسیدگی به این پرونده ها با تشکیل این کمیته، افزود: در این فرآیند متهمین فاقد سابقه کیفری و افرادی که در پرونده آنها گزارش مورد توجهی از سوی ضابطین عام و خاص وجود ندارد، به سرعت و با توجیه و ارشادات لازم آزاد می شوند.

رجبی همچنین تاکید کرد: متهمین دارای سوابق متعدد کیفری و مشابه در سال های گذشته و کسانی که موجب شهادت و مجروحیت حافظان امنیت شده و اقدام به تخریب و تحریق اموال خصوصی و عمومی کرده اند، تا زمان برگزاری دادگاه در بازداشت به سر خواهند برد و بدون شک اشد مجازات و صدور احکام بازدارنده از دادگاه درخواست می شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: در همین راستا محمد رمضانی، معاون دادستان مرکز استان به عنوان دبیر کمیته کارشناسی حوادث و ناآرامی های اخیر تعیین شد و بی تردید موارد مورد نظر به صورت ویژه در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس