بازی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر شد


بازی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر شد

دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال بدون حضور تماشاگران در سیرجان انجام خواهد شد.همچنین دیدار پرسپولیس و تراکتور روز یکشنبه هم بدون تماشاگر برگذار خواهد شد.

بازی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر شد

به گزارش راهبرد معاصر اولین بازی پرسپولیس پس از تعطیلی لیگ به دلیل بازی های دوستانه تیم ملی، روز یکشنبه ۱۰ مهرماه قرار است در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

با توجه به حوادث پیش آمده در آخرین دیدار دو تیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم به برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران را داد. طی یکی دو هفته اخیر باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد این رأی را بشکند و دیدارهفته هفتم خودش در تهران را با حضور هواداران برگزار کند اما با این موضوع مخالفت شد.

حالا شنیده می‌شود این احتمال نیز وجود دارد که با توجه به حوادث اخیر، دیدار هفته هشتم پرسپولیس برابر سپاهان در اصفهان نیز بدون تماشاگر برگزار شود. این دیدار قرار است روز جمعه ۱۵ مهرماه جاری در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. مسابقه ای که در سال‌های اخیر همواره با حاشیه و تنش همراه بوده است.

گرچه پرسپولیسی ها از بدون تماشاگر شدن دیدار خود مقابل تراکتور ناراحت خواهند شد اما بعید است از تکرار آن در اصفهان و نقش جهان هم ناراضی باشند!/زنهار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی