حمایت 250 میلیون دلاری از ماینرهای ضعیف بیت کوین


حمایت 250 میلیون دلاری از ماینرهای ضعیف بیت کوین

به گفته یکی از نمایندگان شرکت بیتدیر که یک شرکت استخراج بیت کوین است و توسط میلیاردر چینی جیهان وو حمایت می شود، بیتدیر در حال ایجاد یک صندوق ۲۵۰ میلیون دلاری برای خرید دارایی های مضطرب از استخراج کنندگان بیت کوین است. دارایی های مضطرب دارایی هایی هستند که از پشتوانه مالی قدرتمندی برای دوام اوردن در دوران زمستان بازار برخوردار نیستند. مت کنگ، مدیر اجرایی Bitdeer، توضیح می دهد که فرصت ها در هر چرخه از بازار به وجود می آیند و این شرکت مصمم است تا از ماینرهای مضطرب حمایت کند.

اقتصادآنلاین- مهرداد فرامهر؛ بر اساس اظهاراتی که مت کنگ برای دیوید پان خبرنگار بلومبرگ ارائه کرده است، بیتدیر در حال ایجاد صندوقی برای خرید دستگاه های ماینر از استخراج کنندگان بیت کوین که از نظر مالی دچار مشکل هستند، است. بیتدیر توسط مدیرعامل سابق صرافی بیتمین، جیهان وو حمایت می‌شود و این شرکت اخیراً یک انبار بزرگ در سنگاپور خریداری کرده است.

ماینرهای بیت کوین و ارزهای دیجیتال به طور کلی از رکود زمستانی ارزهای دیجیتال رنج می برند. در پایان ماه ژوئن، گزارشی منتشر شده که نشان می دهد 4 میلیارد دلار وام استخراج بیت کوین که توسط ماینرها دریافت شده دچار مشکلاتی در بازپرداخت است. در اواسط ماه جولای، Cleanspark اعلام کرد که 1061 ماینر بیت کوین را با تخفیف خریداری کرده و گفت که زمستان کریپتو "فرصت های بی سابقه ای" را به ارمغان آورده است. پنج روز پیش، شرکت استخراج‌کننده بیت‌کوین Compute North درخواست حفاظت از ورشکستگی را داد.

بر اساس اظهارات مت کنگ مدیر اجرایی بیتدیر انجام داد، مدیرعامل Bitdeer، افق روشنی را برای صنعت ماینینگ علی رغم شرایط حاکم بر بازار می بیند. کنگ خاطرنشان کرد: "در هر چرخه فرصت هایی وجود دارد." «اگر بتوانید بازار را زمان‌بندی کنید و از پایین وارد شوید و از بالا خارج شوید، آنوقت پول در خواهید آورد. مخصوصاً این برای ماینینگ خوب عمل می کند.»

در حال حاضر، Bitdeer به دنبال تکمیل یک قرارداد شرکت با هدف خاص (SPAC) به مبلغ 4 میلیارد دلار است. کنگ می‌گوید در حالی که ماینرهای کریپتو در مضیقه هستند، این شرکت این فرصت را دارد که ماشین‌ها را با نرخ بسیار ارزان‌تری خریداری کند.

کنگ افزود: «ما می‌توانیم ماشین‌های ارزان‌تر را بخریم و آنها را در تأسیسات موجود خود با قراردادهای خرید برق پایدار و مقرون‌به‌صرفه راه‌اندازی کنیم».

کنگ معتقد است این اقدام کمک می کند که جریان نقدینگی به صورت مطلوبی برای شرکت ها حفظ شود و این یک استراتژی پایدار برای عبور از شرایط سخت زمستان کریپتو و رکود حاکم بر بازار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403