آغاز عملیات اجرایی شهرک دامپروری در نیر


آغاز عملیات اجرایی شهرک دامپروری در نیر

نیر- فرماندار شهرستان نیر گفت: شهرک دامپروری ویرثق شهرستان نیر پس از ۲ دهه انتظار با تأمین اعتبار آماده احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی شهرک دامپروری ویرثق شهرستان نیر اظهار کرد: شهرک دامپروری ویرثق که از سال ۱۳۸۳ اقدامات اولیه احداث آن آغاز شده بود امروز پس از نزدیک به ۲ دهه انتظار با تأمین اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال زیرساخت آن آماده احداث شده است.

وی با بیان اینکه این شهرک در زمینی با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار احداث خواهد شد، افزود: ۲.۵ هکتار چسبیده به این زمین، اراضی اوقاف است که با همکاری اوقاف استان در تلاش هستیم با اختصاص این زمین مجموعه شهرک دامپروری را به ۱۲.۵ هکتار برسانیم تا ۶۲ واحد دامداری داخل شهر را نیز به این مجموعه منتقل کنیم.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم و برنامه‌ریزی مناسب استاندار و همچنین همکاری بسیار مجدانه نمایندگان استان اردبیل نسبت به توسعه مسائل شهرستان نیر، افزود: این شهرستان پکیج کاملی از وعده‌های به سرانجام نرسیده در طول دوره‌های قبلی بوده است.

محمدی به فعالیت‌های انجام شده در طول دولت سیزدهم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب نیر در هفته دولت در همین چند ماه اخیر تمام شد، راه کریق- آرموداق به عنوان پروژه ۱۵ ساله از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد و تا امروز قیرپاشی این مسیر به اتمام رسیده و در روزهای آینده آسفالت‌ریزی آن آغاز می‌شود.

ابلاغ قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومانی کنارگذر نیر به پیمانکار

وی از ابلاغ قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومانی کنارگذر نیر به پیمانکار خبر داد و افزود: هفته گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان مجوز احداث کمپ تیم‌های ملی در منطقه شیران نیر در ۱۲۰ هکتار زمین از منابع ملی صادر شد و روند واگذاری آن از همین هفته شروع شده است.

فرماندار شهرستان نیر خاطر نشان کرد: برای ورزش شهرستان نیر ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است و با پیگیری‌های انجام شده آب درمانی مدرن شمال‌غرب تا پایان سال در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدی از آغاز کلنگ‌زنی احداث درمانگاه تخصصی شهرستان نیر با تأمین اعتبار خبر داد و تصریح کرد: راه کوراییم به خلف‌لو با تأمین اعتبارات لازم تقریباً به اتمام رسیده است که از ۱۰ کیلومتر راه اصلی حدود یک کیلومتر باقی مانده که با تلاش و همت مسئولان در روزهای آینده آسفالت‌ریزی شده و تکمیل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل